۱۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۴۸

فراکسیون رهروان به اهداف خود دست نیافت/ علت استعفای سخنگوی فراکسیون

فراکسیون رهروان به اهداف خود دست نیافت/ علت استعفای سخنگوی فراکسیون

عضو مستعفی هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: فراکسیون به اهداف از پیش تعیین شده خود دست نیافته و تنها به مرکزی برای تعیین سمت برای افراد تبدیل شده است بنابر این ترجیح دادم تنها به عنوان عضوی ساده در فراکسیون حضور یابم.

رمضان شجاعی کیاسری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با بیان اینکه از هیئت رئیسه فراکسیون رهروان استعفا داده ام در پاسخ به سئوالی در خصوص احتمال تشکیل فراکسیون جدید گفت: چون در فراکسیون سمتی ندارم شاید اظهار نظر من بر این نکته تاکید کند که نوعی شکست و شکاف در فراکسیون رهروان ایجاد شده است پس در این رابطه اظهار نظر نمی کنم.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فراکسیون رهروان به اهداف خود دست نیافت بنابر این ترجیح دادم  در حد یک عضو ساده فراکسیون باشم.

شجاعی در خصوص لزوم آسیب شناسی عملکرد فراکسیون رهروان اظهار داشت: چون من عضو جدا شده از هیئت رئیسه هستم بهتر است صحبت نکنم.

وی ادامه داد: فراکسیون به اهداف از پیش تعیین شده خود دست نیافته و تنها به مرکزی برای تعیین سمت برای افراد تبدیل شده است.

به گزارش مهر، در پی برگزاری انتخابات اخیر هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت و عدم موضع‌گیری شفاف این فراکسیون برای رای اعتماد به وزیران پیشنهادی تعدادی از اعضای شورای مرکزی این فراکسیون خبر از تاسیس فراکسیونی جدیدی متشکل از نمایندگانی که برای اولین بار به مجلس نهم راه یافته اند دادند.

کد خبر 2168988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha