۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۳۹

با حضور گسترده دانش آموزان/

مراسم گرامیداشت یوم الله 13 آبان با حضور گسترده دانش آموزان در گناباد برگزار شد

مراسم گرامیداشت یوم الله 13 آبان با حضور گسترده دانش آموزان در گناباد  برگزار شد

گناباد - خبرگزاري مهر: راهپيمايي و مراسم گرامیداشت یوم الله 13 آبان با حضور گسترده دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم گناباد با شكوهتر از سالهاي قبل در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، راهپيمايي روز 13 آبان امسال در گناباد باشكوهتر از هر سال و با حضور گسترده دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در حدفاصل ميدان امام(ره)  تا چهارراه شهيد احمديان برگزار شد.

شرکت کنندگان در اين مراسم شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، هیهات من الذله، وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد سر دادند.

حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، دانشجو بیدار است از آمریکا بیزار است، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، شعار دانش آموز، شعار هر دانشجو، شعار هر روحانی و شعار هر ایرانی، مرگ بر آمریکا و انرژی هسته ای حق مسلم ماست از ديگر شعارهاي شركت كنندگان در راهپيمايي بود.

شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراييل به عنوان اصلی ترین شعار مردم اين شهرستان در اين راهپيمايي بود.

در این مراسم همچنين پارچه نوشته ها و  پلاکاردهایی با مضمون مرگ بر آمریکا، ما تا آخر ایستاده ایم و  ماکت ها و عروسک هایی از مقامات آمریکایی در دست شرکت کنندگان در راهپیمایی بود.

راهپيمايان با فریادهای امروز خود بار دیگر حمایت خود را از آرمان های انقلاب اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

در پايان مراسم شرکت کنندگان در راهپیمایی 13 آبان در پایان این مراسم قطعنامه سراسری راهپیمایی را مورد تایید قرار دادند.
 

کد خبر 2169040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha