۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۱۵

دبیری :

وجود اختلاف نظرها در شورای شهر طبیعی است/ هدف مشترکی را در پیش گرفته ایم

وجود اختلاف نظرها در شورای شهر طبیعی است/ هدف مشترکی را در پیش گرفته ایم

تبریز- خبرگزاری مهر: رییس شورای شهر تبریز گفت : تمامی اعضای شورای شهر تبریز با وجود اختلاف نظرهایی که دارند هدف مشترکی را در پیش گرفته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام دبیری ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت : اختلافات زمینه ساز رسیدن به یک فصل مشترک بوده و وجود اختلاف نظرها در هر دستگاه و مجموعه ای طبیعی به نظر می رسد.

وی ادامه داد : ماهیت شورا نیز تعامل و بحث بر سر موضوعات و رسیدن به یک نتیجه مشترک است و بر همین اساس شهردار تبریز منتخب تمام اعضا است و همه برای رسیدن به یک هدف مشترک به نفع شهر خواهند کوشید.

دبیری با اشاره به قانونی بودن روند برگزاری جلسه شورای شهر تبریز در انتخاب شهردار گفت: با توجه به این امر حکم شهردار منتخب به زودی ابلاغ خواهد شد.

وی با اشاره به انتظارات شورای شهر از نجفی، شهردار منتخب گفت : از شهردار منتخب انتظار داریم با رویکردی شورا محور و تعامل کامل با تمامی اعضای شورا اقدام به پیشبرد برنامه های شهرداری تبریز کند که با توجه به کارنامه عملکرد آقای نجفی در سمت های گذشته، امیدواریم کارها و امورات شهری تبریز به خوبی پیش رود.

همچنین حسین اکبری نیز در گفتگویی با خبرنگاران اظهار داشت : بودجه سال 93 شهرداری با تکیه بر واقعیت های شهری ، نیازها و مطالبات شهروندان و اولویت های عمرانی خدماتی شهر تدوین و بسته خواهد شد.

وی ادامه داد : با ابلاغ دستورالعمل تهیه و تدوین بودجه سال 93 به مناطق ، سازمان ها و شرکت های تابعه و نیز تشکیل ستاد ویژه ، روند بودجه بندی سال آینده شهرداری تسریع شده است.

اکبری افزود : بر اساس این سیاست ها امیدواریم بودجه سال آینده شهرداری تبریز بودجه ای منطقی و گره گشا برای شهر تبریز باشد.

وی با اشاره به اولویت ها و محورهای دستورالعمل ابلاغی تدوین بودجه گفت: تأکید بر اولوبت پرداخت دیون و بدهی به افراد حقیقی و حقوقی ، اولویت بندی پروژه های نیمه تمام ، تملک ایستگاه های قطارشهری، توزیع متوازن پروژه های عمرانی در مناطق شهری، تعادل بخشی به درآمدها و هزینه ها ، نهایی سازی مطالبعات پروژه های عمرانی سال 93 تا پایان امسال ، برآورد واقعی اعتبارات پروژه ها و تعریف و طراحی پروژه های بزرگ حداقل چهار پروژه برای هر منطقه ، تداوم طرح های مسیرگشایی ای دستورالعمل ابلاغی تدوین بودجه به شمار می رود.
 

کد خبر 2169172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha