۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۱۶:۵۹

در اثر یک حادثه دلخراش/

مادار باردار و فرزندش قربانی جنون سرعت شدند

مادار باردار و فرزندش قربانی جنون سرعت شدند

زنجان - خبرگزاری مهر: شامگاه یکشنبه بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری با یک زن در محدوده بیمارستان امام حسین(ع) شهر زنجان مادر و جنین هشت ماه اش کشته شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه روز  یکشنبه مادر  بادار در حالی که از  بیمارستان  امام حسین(ع) شهر زنجان در حال خارج شدن بود که با یک دستگاه خودروی سواری که بنا به گفته شاهدان محلی با سرعت در این محدوده در حال تردد بود برخورد کرد که در این حادثه متاسفانه جنین هشت ماهه داخل رحم بر اثر ضربه وارده در دم فوت و مادر نیز پس از انجام عمل احیا بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل شد.

داشتن سرعت و ناتوانی در کنترل خودرو همواره به عنوان یکی از معضلات مهم برای شهروندان زنجانی بوده و این امر همواره موجب بروز تصافات مختلف در سطح شهر زنجان شده است و تذکرها و حتی ها اعمال قانون نیز نتوانسته مانعی برای رانندگان متخلف باشد

رئیس مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی آیت الله موسوی زنجان در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: تلاش های تیم پزشکی برای نجات مادر و جنین مادر 35 ساله و جنین هشت ماهه اش بر اثر برخورد خودروی سواری نتیجه ای نداشت.

دکتر محمدرضا جمشیدی افزود: این مادر باردار که به منظور مراقبت های دوران حاملگی به بیمارستان امام حسین (ع) شهر زنجان مراجعه کرده بود پس از خروج از بیمارستان بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو جنین داخل رحم خود را از دست داد و خود نیز روانه همان بیمارستان شد.

وی ادامه داد: با تشخیص پزشک معالج این مادر مصدوم که از نواحی مختلف بدن به ویژه مغز دچار آسیب دیدگی جدی شده بود جهت درمان به این مرکز اعزام شد.

جمشیدی متاسفانه تلاش پزشکان موثر واقع نشد و حوالی ساعت 11 صبح امروز(دوشنبه) این مادر باردار در حالیکه جنین مرده نیز در داخل رحم قرار داشت جانش را از دست داد.

وی با بیان اینکه این مادر باردار با سطح هوشیاری 3 به بیمارستان آیت الله موسوی اعزام شده بود افزود: با توجه به اینکه مادر درحال فوت بود بنابراین بیرون آوردن جنین مرده از داخل رحم مقدور نبود و در زمانی که این مادر حادثه دیده با مرگ دست و پنجه نرم می کرد عمل زایمان نیز انجام نشد.

 

کد خبر 2169198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha