۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۱۹:۵۱

خسرویار خبر داد:

مسابقات کوراش قهرمانی کشور به میزبانی خراسان شمالی برگزار می شود

مسابقات کوراش قهرمانی کشور به میزبانی خراسان شمالی برگزار می شود

بجنورد- خبرگزاری مهر: رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی گفت: دومین دوره مسابقات قهرمانی کوراش کشور انتخابی تیم ملی برای اعزام به رقابت های جهانی ترکیه، به میزبانی این استان برگزار می شود.

کوروش خسرویار در گفتگو با خبرنگار مهر، عنوان کرد: خراسان شمالی به عنوان میزبان دومین دوره رقابت های قهرمانی کوراش کشور انتخابی تیم ملی برای اعزام به مسابقات جهانی استانبول ترکیه انتخاب شده است.

وی اظهار داشت: این مسابقات سی ام آبان ماه امسال با حضور مدعيان تيم ملي به میزبانی بجنورد و در محل سالن ملت این شهر برگزار می شود.

خسرویار با بیان این که از خراسان شمالی نیز دو تیم در این مسابقات حضور خواهد داشت، افزود: از چهاردهم آبان ماه امسال اردوی آمادگی کوراش کاران استان در خانه جودو مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد برگزار می شود و در پایان آن نمایندگان دو تیم استان در هفت وزن انتخاب می شوند.

وی اضافه کرد: این اردو در روزهاي فرد از ساعت 16 تا 18 زير نظر مربيان تيم خراسان شمالی در خانه جودو استان برگزار می شود تا تركيب نهايي دو تيم شركت كننده در اين رقابتها مشخص شود.

خسرویار گفت: در وزن 60 کیلوگرم بهزاد وحداني و سعيد رضائيان، در وزن 66 کیلوگرم مصطفي دليريان، حسن يزداني، اشكان ظهيرنژاد، علي رحماني، مهدي باغچقي و ابراهيم وليان، در وزن 73 كيلوگرم الياس علي اكبري، محمد مالدارمايوان، رضا اماني، عباس يزداني و عليرضا باغچقي و در وزن 81 كيلوگرم مجتبي باغچقي، مجتبي قادري قهرمانلو، هادي قديمي، عيسي رضايي و سعيد محمدي بريمانلو  دعوت شدگان به این اردوی انتخابی هستند.

به گفته وی همچنین در وزن 90 کیلوگرم این اردو علي محمدنيا، احمد جفاكش مقدم، وحيد قائمي و يونس وليزاده، در 100كيلوگرم محسن دليريان، حسين شاهپسندي و سعيد وافري فاروجي و در وزن 100+ كيلوگرم هم مسعود حاجي پور، سعيد قاسمي، محمد يوسفي و جواد محمدپور به این اردو دعوت شده اند.

رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی گفت: سرمربی گری تیم کوراش استان در این رقابت ها بر عهده رضا مهنان است و قاسم اسدي و يونس كريمان نیز مربیان تیم خواهند بود.

وی گفت: در پایان این مسابقات نفرات برتر هر وزن به عضویت تیم ملی کوراش جمهوری اسلامی ایران برای حضور در رقابت های جهانی استانبول ترکیه در می آیند.

کد خبر 2169352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha