۱۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۴۲

قهرمانان ورزشی کتاب هدیه می‌کنند

قهرمانان ورزشی کتاب هدیه می‌کنند

قهرمانان ورزشی در سراسر کشور و در ایام بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در یک اقدام نمادین به مردم کتاب هدیه می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت ورزش و جوانان با برگزاری برنامه‌هایی چون برگزاری نمایشگاه کتاب، مسابقات کتابخوانی در سطح استان‌ها، برپایی ایستگاه کتاب در در سطح ادارات سراسر کشور، استفاده از احادیث و روایات مرتبط با مطالعه در فضاهای عمومی، اطلاع رسانی ایام و نام روزهای هفه کتاب به فدراسیون‌های مختلف ورزشی و همچنین ادارات کل استان‌ها همراه این دوره هفته کتاب خواهد بود.

یکی از اقدامات جالب این وزارتخانه در ایام هفته کتاب که با هماهنگی ادارات هر استان برگزار می‌شود، اهدای نمادین کتاب از سوی قهرمانان ورزشی به مردم خواهد بود که با هدف ترویج کتابخوانی و جذب جوانان انجام می‌شود.

همچنین کتاب گزیده مطالبات مقام معظم رهبری از ورزش کشور نیز از سوی این وزارتخانه منتشر می‌شود که اطلاعات کامل درباره محتوای کتاب و زمان نشر آن به زودی اعلام خواهد شد.

بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «کتاب آینه فرهنگ و فرزانگی» از 25 آبان ماه تا 2 آذر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 2169588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha