۱۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۴:۵۶

علی دایی:

هدفمان قهرمانی در نیم فصل نیست/ باید برای تیم‌های پایه مربی بزرگ آورد

هدفمان قهرمانی در نیم فصل نیست/ باید برای تیم‌های پایه مربی بزرگ آورد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بااشاره به دیدار روز چهارشنبه این تیم برابر استقلال صنعتی خوزستان و قهرمانی این تیم در نیم فصل گفت: ما از روز اول هم هدفمان قهرمانی در نیم فصل نبود و تلاش می‌کنیم در پایان فصل به این مهم برسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر استقلال صنعتی خوزستان که بعدازظهر امروز سه شنبه در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: بازی فردا جزو سخت ترین بازی های نیم فصل اول پرسپولیس خواهد بود و باید بازیکنان تلاش کنند که سه امتیاز را بگیرند. استقلال صنعتی تیم خوبی است که برای گرفتن امتیاز می آید. ما این تیم را خوب آنالیز کردیم و می دانیم که آنها تیم با انگیزه ای هستند. با این حال امیدوارم بتوانیم با یک برد خوب نیم فصل را به پایان برسانیم.

وی در مورد تاثیر سایر نتایج بر قهرمانی نیم فصل پرسپولیس گفت: ما کاری به بقیه تیم ها نداریم. وظیفه ما این است که خودمان نتیجه بگیریم و کار خودمان را انجام دهیم. از اول هم به هیچ عنوان دنبال قهرمانی در نیم فصل نبودیم و با تمام وجود به میدان می رویم تا سه امتیاز دیدار با استقلال صنعتی را کسب کنیم. هدف ما قهرمانی در پایان فصل است.

علی دایی با بیان اینکه از زمان دیدار تیمش برابر الوند خبر نداشته است گفت: ما هم در جریان نبودیم که قرار است روز جمعه بازی کنیم. همان زمان به ما اعلام کردند و ما هم رفتیم بازی کردیم. ای کاش شرایط بهتری بود که ما می توانستیم که هوادارانمان را به ورزشگاه دعوت کنیم. ضمن اینکه ممکن است سردی هوا هم روی حضور تماشاگران تاثیر منفی بگذارد با این حال بازی های ما باید آنقدر گرم باشد که هواداران را به ورزشگاه بکشاند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به وضعیت تیم های پایه در فوتبال ایران گفت: این مشکل برمی گردد به مدیریت فوتبال و وزارت ورزش و جوانان. متاسفانه ما دلمان را خوش کرده ایم که تیم نوجوانان رفته به دور دوم. ما آدم هایی هستیم که خیلی زود راضی می شویم. همه راضی هستند که تیم نوجوانان رفت به مرحله بعدی. من مخالف این نظر هستم. ما باید در تیم های پایه آنقدر خوب کار کنیم که برویم جزو چهار تیم اول جهان.

علی دایی خاطرنشان کرد: باید از خودمان سوال کنیم که چرا تیم هایی مثل نیجریه می روند به جمع چهار تیم اما ما نمی رویم. باید از مربیان خوب و کارکشته استفاده کنیم. البته موفقیت های آقای دوستی و همکارانش را نفی نمی کنم اما باید برنامه ریزی ما به گونه ای باشد که جزو چهار تیم اول باشیم. باید در باشگاه ها خیلی بیشتر از این به تیم های پایه بها بدهیم. ما باید بهترین مربیان را در تیم های پایه بکار بگیریم.

کد خبر 2169939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha