۱۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۴۳

دهقانی خبرداد:

نوسازی و توسعه 14 کیلومتر شبکه آبرسانی اهرم و دلوار

نوسازی و توسعه 14 کیلومتر شبکه آبرسانی اهرم و دلوار

بوشهر – خبرگزاری مهر:مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: امسال 14 کیلومتر از شبکه آبرسانی شهرهای دلوار و اهرم توسه و بازسازی می‌شود.

به‌گزارش خبرنگار مهر، حیدر دهقانی ظهر سه شنبه در بررسی وضعیت آبرسانی شهر اهرم تاکید کرد:  کاهش مشکلات مردم و ارائه خدمات مطلوبتر از اولویت‌های شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر است.

حیدر دهقانی با بیان اینکه 4هزار و 700 مشترک آب در شهر اهرم وحود دارد افزود: با توجه به فرسودگی شبکه آبرسانی شهر اهرم نوسازی شبکه‌های آبرسانی این شهر از ضرورت است که لازم است اعتبارات مورد نیاز این طرح تامین شود.

وی با اشاره به اینکه  واحدهای مسکونی درشهر اهرم افزایش یافته است تصریح کرد: توسعه شبکه آبرسانی نیز یکی ازالویت‌های این شهر است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب بوشهر افزود: امسال 10 کیلومتر از شبکه آبرسانی شهر اهرم نوسازی و توسعه می‌یابد.

دهقانی همچنین از وضعیت آبرسانی شهردلوار بازديد کرد و گفت:این شهر یک‌هزارو 400 مشترک آب دارد که جهت خدمات رساني مطلوبتر توسعه و نوسازي 4 کیلومتر از شبکه آبرسانی در دستور كار قرار دارد .

وی با قدردانی از همکاری مردم در مصرف بهینه آب گفت: تابستان امسال با وجود مشکلات خشکسالی و بحران کم آبی با همکاری مشترکین آب در مصرف بهینه آب تابستانی بدون تنش پشت سرگذاشتم .

کد خبر 2170024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha