۱۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۸:۱۵

پیریایی:

مرحوم عسگراولادی از طلايه داران راستين خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي بود

مرحوم عسگراولادی از طلايه داران راستين خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي بود

قم - خبرگزاری مهر: استاندار قم به مناسبت درگذشت مرحوم حبيب الله عسگراولادي، با صدور پیامی، آن مرحوم را از گنجينه‌ها و مفاخر ارزشمند و از طلايه داران راستين خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیام تسلیت کرم رضا پیریایی بدین شرح است:

«انا لله و انا اليه راجعون»

در ايام حزن و اندوه اهل بيت عصمت و طهارت (عليهم السلام)، خبر درگذشت مجاهد نستوه و خادم خستگي ناپذير انقلاب فقيد سعيد مرحوم حاج حبيب الله عسگراولادي موجب تاسف و تاثر گرديد.

آن پارساي مومن به حق از گنجينه ها و مفاخر ارزشمند و از طلايه داران راستين خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي بودند كه عمري را با خلوص نيت و شور و تعهد برخاسته از عشق و ايمان به خدا و اعتقاد و پايبندي نسبت به اصول و آرمان هاي اين نظام الهي در سنگرها و عرصه هاي گوناگون خدمتگزاري سپري كرد و در اين راه منشاء ثمرات جاودان و خدمات ماندگاري گرديدند.

در ادامه پیام استاندار قم آمده است: اينجانب ضمن ابراز همدردي، فقدان جانسوز اين پيشكسوت و مبارز برجسته انقلاب و يار و ياور ديرين امام و رهبري را به محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامي، ملت بزرگ ايران، دوستان و همرزمان ايشان به ويژه بيت شريف و فرزندان مكرم وي تسليت گفته، از درگاه ايزد منان علو درجات و غفران الهي و توفيق همنشيني با سيد و سالار شهيدان «حضرت ابا عبدالله الحسين(ع)» براي آن بزرگوار و صبر و بردباري براي بازماندگان گرامي منتسب به اين دودمان معزز را مسالت دارم.

مرحوم عسگراولادی شخصیتی دلسوز و ثابت قدم در مسیر اتقلاب بود

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری و جبهه پیروان خط امام و رهبری استان قم نیز بمناسبت ارتحال مرحوم حاج حبیب الله عسگر اولادی پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

رحلت مجاهد خستگی ناپذیر و یار دیرین امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مرحوم حاج حبیب الله عسکر اولادی موجب تأسف و تأثر شدید گردید.

حیات پر برکت آن شخصیت وارسته، مشحون از تلاش طاقت فرسا در راه تحقق آرمانهای والای اسلامی بود.

سالیان دراز تحمل حبس، شکنجه و انواع شدائد و سختی ها در دوران رژیم ستمشاهی، از او شخصیتی دلسوز و ثابت قدم در مسیر اتقلاب ساخته بود.

اعتماد بی بدیل امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب(مدظله) به آن چهره مبارز، نشان از اوج سلامت نفس و صلاحیت دینی، سیاسی و اخلاقی او داشت.

همراه کردن تقوا و پرهیزگاری با مبارزه و مجاهدت و قرین ساختن تکلیف‌مداری با فعالیت‌های جدی سیاسی و تشکیلاتی در طول شش دهه مبارزه، او را به اسوه‌ای از یک سیاستمدار مسلمان مبدل ساخته بود.

انس عمیق با قرآن، بصیرت مثال زدنی، اعتدال و میانه‌روی، شناخت تاریخ و درک تجربه‌های تاریخی عمیق و ارزشمند، از دیگر ویژگی‌های آن مرد میدان و جهاد بود.

نمایندگی ولی فقیه در کمیته امداد حضرت امام (ره)، تصدی وزارت بازرگانی، نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام، دبیر کلی جبهه پیروان خط امام و رهبری و دبیر کلی حزب موتلفه اسلامی، تنها سطوری کوتاه از طومار بلند نقش آفرینی متعهدانه او طی سالهای پس از انقلاب است.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری و جبهه پیروان خط امام و رهبری استان قم ضمن عرض تسلیت فقدان خسارت بار این عارف مجاهد به پیشگاه امام زمان(عج) مقام معظم رهبری(مدظله) و عموم دلبستگان به انقلاب و ارزش‌ها، برای روح آن مرحوم رحمت و مغفرت بی پایان الهی و برای بازماندگان و همرزمانش صبر و اجر مسئلت می‌نماید.

 

کد خبر 2170138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha