۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۳۳

سردار سجادیان:

برخورد با اراذل و اوباش شیراز تشدید می شود/ ساماندهی اماکن جنوب شهر ضروری است

برخورد با اراذل و اوباش شیراز تشدید می شود/ ساماندهی اماکن جنوب شهر ضروری است

شیراز – خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان فارس از تشدید برخورد با اراذل و اوباش شهر شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیروس سجادیان صبح چهارشنبه در نشست خبری طرح برخورد با اراذل و اوباش، گفت: طی 15 روز گذشته این طرح در حال اجراست و از فردا اجرای این طرح تشدید می شود.

وی تصریح کرد: با انجام کارهای اطلاعاتی، اینگونه افراد را شناسایی و محل زندگی آنها را مشخص کرده ایم اما در این میان باید توجه داشت که اراذل و اوباش به سه دسته تقسیم شده اند که دسته اول آن افراد قدیمی و با سابقه هستند که چنین افرادی در شیراز وجود ندارد.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به وضعیت اجرای این طرح طی چهار روز گذشته یادآور شد: طی این مدت در سه محله شیراز بازرسی از 22 باب منزل را در دستور کار قرار داده ایم که در این راستا 22 نفر دستگیر و از آنها 18 تیغه سلاح سرد، 58 گرم تریاک، 211 لیتر مشروبات الکلی، پنج دستگاه موتور سیکلت، یک دستگاه خودرو و.... کشف شد.

سردار سجادیان افزود: در حال حاضر در سطح شهر شیراز و استان فارس سه طرح مبارزه با منقلخانه ها و مواد فروشان، برخورد با اراذل و اوباش و همچنین طرح امر به معروف و نهی از منکر در حال اجرا است.

ساماندهی منازل بافت فرسوده و مناطق جنوبی لازم است

وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سئوال خبرنگاری در خصوص وضعیت حضور معتادین و راه اندازی منقلخانه ها در سطح شهر، گفت: آنچه که باید مد نظر قرار گیرد حضور این افراد در مناطق جنوب شهر و به خصوص بافت فرسوده شیراز است.

فرمانده انتظامی استان فارس با تاکید بر ساماندهی منازل این قسمت از شهر شیراز تصریح کرد: برای جلوگیری از بروز اینگونه مشکلات باید در مرحله اول به فکر ساماندهی این قسمت از شهر باشیم زیرا متاسفانه منازل قدیمی و مخروبه در این بخش  شهر فراوان است.

سردار سجادیان افزود:  اکثر معتادین از استانهای خوزستان، بوشهر، هرمزگان و... هستند که باید برای آنها نیز برنامه داشته باشیم.

وی یادآور شد: البته باید به اینگونه موارد نیز توجه داشت که در قانون نحوه برخورد با معتادین نیز بیان شده  اما برخورد و یا جمع آوری متکدیان وظیفه نیروی انتظامی نیست.

کد خبر 2170359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha