۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۵۵

هاشمی‌طبا عنوان کرد:

می‌خواهم عضو مجمع کمیته المپیک شوم اما محبت‌ها را از من دریغ می‌کنند!

می‌خواهم عضو مجمع کمیته المپیک شوم اما محبت‌ها را از من دریغ می‌کنند!

رئیس پیشین کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه می خواهد برای حضور در انتخابات جدید این کمیته کاندیدا شود، گفت: اگر دوستان حمایت کنند می‌توانم به عنوان یک کارشناس آشنا به مسائل المپیک عضو مجمع کمیته ملی المپیک شوم و در نهایت هم برای انتخابات این کمیته کاندیدا شوم اما تا به امروز دوستان به هر طریقی محبت لازم را از من دریغ کردند!

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی هاشمی‌طبا با اشاره به انتخاب نصرالله سجادی به عنوان سومین وزیر پیشنهادی برای وزارت ورزش و جوانان اظهارداشت: من نمی‌دانم وی بتواند از مجلس رای اعتماد لازم را بگیرد یا نه؛ اصلا اینکه من در این زمینه چه فکری داشته باشم و چگونه فکر کنم تاثیرگذار نیست. در کل تشخیص اینکه گزینه جدید پیشنهادی بهترین است، امکان پذیر نیست.

وی با یادآوری اینکه نصرالله سجادی روز گذشته به مجلس رفت تا دیدارهایی با اعضای کمیسیون‌ها و هیات رئیسه داشته باشد، خاطرنشان کرد: امیدوارم سجادی بتواند 200 رای مثبت از نمایندگان مجلس بگیرد و با رای کافی وزیر ورزش و جوانان شود. او فردی عاقل، فهیم، با تجربه و شایسته است.

رئیس پیشین کمیته ملی المپیک با اشاره به برگزاری انتخابات دوره جدید این کمیته درباره تصمیمش برای حضور در آن گفت: دوست دارم شرایطی فراهم شود تا بتوانم عضو مجمع شوم. اگر دوستان حمایت کنند می‌توانم به عنوان یک کارشناس آشنا به مسائل المپیک عضو مجمع کمیته ملی المپیک شوم و در نهایت هم برای انتخابات این کمیته کاندیدا شوم اما تا به امروز دوستان به هر طریقی محبت لازم را از من دریغ کردند!

رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، همچنین با اشاره به حضور سپ بلاتر در ایران و در پاسخ به این پرسش که "شما که مراودات بین‌المللی زیادی داشته‌اید. آیا از شما هم برای ملاقات با وی دعوت شده است"؟، اظهارداشت: چند وقت پیش جایی بودیم که در آنجا یکی از دوستان با مطرح کردن موضوع سفر بلاتر به ایران گفت که همه شما دعوت هستید. همین و بس.

کد خبر 2170466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha