۱۷ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۲۶

توکلیان در گفتگو با مهر:

کشتی نیاز به یک اسپانسر دائم و قوی دارد/ نظر رسول خادم مورد احترام ماست

کشتی نیاز به یک اسپانسر دائم و قوی دارد/ نظر رسول خادم مورد احترام ماست

مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در آستانه رقابتهای لیگ برتر و عدم حضور مربیان و کشتی گیران ملی‌پوش در این پیکارها گفت: با توجه به اهداف و برنامه‌های حوزه مدیریت و همچنین فدراسیون کشتی، به نظر رسول خادم احترام می گذاریم.

امیر توکلیان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: برخلاف سالهای گذشته که در قالب کادر فنی تیم های راه آهن خراسان و فولاد ماهان سپاهان در رقابتهای لیگ برتر حضور داشتیم، امسال با احترام به قوانین و تصمیمات حوزه مدیریت تیم های ملی در لیگ حضور نیافتیم و سعی خواهیم کرد به عنوان عضو کمیته فنی در مسابقات فعالیت کنیم.

وی تصریح کرد: مطمئنا حوزه مدیریت تیم‌های ملی کشتی با توجه به حواشی و اتفاقات سالهای گذشته اجازه حضور مربیان و ملی پوشان در رقابتهای لیگ برتر را نداد، چرا که به هیچ عنوان نمی توان هم در عرصه ملی و هم در عرصه باشگاهی با دو نگاه متفاوت و مختلف عمل کرد. بدیهی است یک مربی عرصه ملی به هیچوجه نمی تواند روند و جریانات لیگ را از تیم ملی جدا سازد و ممکن است در برخی مواقع، نظرات و تصمیمات شخصی و غیر اصولی را وارد کار کند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: به هر حال بسیار خوشحالم به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی در متن رقابتهای لیگ به کشف و جذب استعدادهای ناب و بالقوه بپردازیم و کشتی گیران جوان و آینده دار را برای حضور در کارگاه های فنی شناسایی کنم. ما در رقابتهای لیگ به استعدادهای زیادی برخواهیم خورد که می توانند با قرار گرفتن در قالب برنامه ای تمرینی کارگاه های فنی به آینده ای درخشان برسند.

توکلیان به لزوم همسطح سازی تمرینات در تمامی استانهای کشور اشاره کرد و گفت: تمامی سعی و تلاش رسول خادم و همکارانش در حوزه مدیریت تیم های ملی به همسطح سازی تمرینات در استانهای مختلف مطوف شده که مطمئنا در این صورت می توان امیدوار بود کشتی گیران نونهال و نوجوان به زودی به نفرات توانمند و ششدانگ تیم ملی تبدیل شوند.

وی در خاتمه با تاکید بر لزوم حمایت از مربیان و ملی پوشان و همچنین برنامه های فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون کشتی در حال حاضر با انبوهی از مشکلات مالی روبروست که یکی از راههای خروج از این بحران، رایزنی و همکاری با اسپانسرهای مالی است. البته همکاری با این اسپانسرها نیز باید بلند مدت و مشخص باشد و طوری عمل نشود که اسپانسر مالی با برخورد یکطرفه از سوی فدراسیون به اهداف خود نرسد ومیدان را ترک کند.

کد خبر 2170924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha