۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۹:۴۲

امید نمازی:

شاید بازی با آمریکا به نفع ما نباشد/ اسامی تیم ملی جمعه اعلام می‌شود

شاید بازی با آمریکا به نفع ما نباشد/ اسامی تیم ملی جمعه اعلام می‌شود

مربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد وقتی قرعه کشی جام جهانی انجام شد و حریفان مشخص شدند، می‌توانیم با آگاهی بیشتری حریفان را مشخص کنیم. وی همچنین گفت: شاید دیدار با آمریکا از نظر لجستیکی و بعد مسافت به نفع ما نباشد.

به گزارش خبرنگار مهر، امید نماری در پایان مراسم همایش علم و فوتبال ضمن بیان مطلب فوق گفت: وجود سپ بلاتر در ایران می‌‎تواند به فوتبال‌مان کمک کند. او شخص اول فوتبال دنیاست و باید خواسته‌ها و انتظارات‌مان از او منطقی باشد که در این صورت قطعا به ما کمک خواهد شد.

وی اضافه کرد: به من پیشنهاد داده بودند در این همایش کارگاهی داشته باشم ولی با توجه به اینکه قرار بود زودتر از تیم ملی به تایلند بروم تا شرایط و محل تمرین را بررسی کنم، مطمئن نبودم امروز باشم و به همین دلیل قولی هم نداده بودم.

مربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه در مورد بازی با آمریکا در حال صحبت کردن هستیم، در پاسخ به این پرسش که آیا کی‌روش مخالف بازی با آمریکا است، اظهار کرد: وقتی قرعه کشی جام جهانی انجام شده و حریفان مشخص شوند، می‌توانیم با آگاهی بیشتری حریفان را مشخص کنیم ولی موضوع آمریکا بحثی است که به آینده موکول شده، هر چند از نظر لجستیکی و بعد مسافت، شاید این بازی به نفع ما نباشد.

وی اضافه کرد: قبل از سفر به تایلند، تیم ملی در تهران اردو و تمرینی ندارد و شاید تنها یک جلسه عرق گیری در هتل داشته باشیم. فردا هم احتمالا فهرست 27-28 نفره تیم نفرات بازیکنان اعلام می‌شود که باید آماده باشند اما اسامی نهایی روز جمعه اعلام خواهد شد.

نمازی در پایان در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر، در مورد اینکه آیا احتمال دعوت از بازیکنان دو رگه دیگر به تیم ملی وجود دارد، گفت: باید بررسی کنیم اگر کسی باشد، شرایطش را زیر نظر می‌گیریم. در حال پیگیری این موضوع و اینکه تیم ملی مقابل تایلند باید چطور باشد، هستیم اما روی این مسئله هم کار می‌کنیم.

کد خبر 2170998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha