۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۲۰:۰۶

مربی بدنساز پیشین تیم لاتزیو:

کی‌روش جام‌جهانی خوبی برای ایران رقم خواهد زد/ خوشحالم در ایران بودم

کی‌روش جام‌جهانی خوبی برای ایران رقم خواهد زد/ خوشحالم در ایران بودم

برنامه ریز تیم ملی فوتبال قطر گفت: از اینکه فرصتی شد تا در همایش علم و فوتبال در ایران حضور پیدا کنم بسیار خوشحالم و امیدوارم این همایش بتواند به رشد فوتبال ایران کمک کند.

به گزارش خبرنگار مهر، "دیسالمو" که پیش از این به عنوان مربی بدنساز تیم فوتبال لاتزیو ایتالیا فعالیت می کرد و در حال حاضر برنامه ریز تیم ملی فوتبال قطر است، در پایان همایش علم و فوتبال گفت: همایش بسیار خوبی بود. برگزاری این همایش فرصت خوبی برای ایران است که بتواند فوتبالش را توسعه دهد. ضمن اینکه از این فرصت می توان برای توسعه فرهنگ و ورزش نیز استفاده کرد چرا که افراد بزرگی مثل بلاتر و کی روش اینجا بودند.

وی در مورد ملاقاتی که با رحمان رضایی داشت گفت: رحمان در ایتالیا شاگرد من نبودم اما او را می شناختم و خوشحالم که اینجا او را دیدم.

مربی پیشین تیم فوتبال لاتزیو در مورد شناختش از فوتبال ایران گفت: اطمینان دارم که کی‌روش در جام جهانی تیم ملی شما را موفق خواهد کرد و جام جهانی خوبی را برای شما خواهد ساخت. فوتبال ایران در حال پیشرفت است و شما به هدفی که داشتید رسیدید و به جام جهانی صعود کردید. به نظرم تیم ملی ایران در جام جهانی برزیل موفق خواهد شد.

کد خبر 2171015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha