۱۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۳۲

در ليگ برتر هندبال بانوان/

شهرداري سنندج به مصاف ذوب آهن اصفهان مي‌رود

شهرداري سنندج به مصاف ذوب آهن اصفهان مي‌رود

سنندج - خبرگزاری مهر: هفته پنجم ليگ برتر بانوان باشگاه‌هاي کشور جمعه 17 آبان با برگزاري سه مسابقه به پايان نيم فصل اول خود می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت‌هاي ليگ برتر هندبال بانوان كشور روز جمعه 17 آبان ماه دو تيم شهرداري سنندج و ذوب آهن اصفهان براي كسب عنوان نائب قهرماني نيم فصل اول اين رقابت‌ها در اصفهان به مصاف هم مي روند.

رئيس هیئت هندبال استان کردستان در اين رابطه به خبرنگار مهر گفت: اين هفته از مسابقات با گراميداشت ياد و خاطره شهيده مريم فرهانيان برگزار مي‌شود و در حساس ترين مسابقه شهرداري سنندج و ذوب آهن اصفهان براي تصاحب عنوان نايب قهرماني نيم فصل اول در اصفهان به ديدار هم مي روند.

مردوخی اظهار داشت: این بازی با توجه به جایگاه دومی تیم کردستان در جدول یکی از حساس ترین بازی ها است و به همين دليل انتظار داريم كه با ارائه يك بازي برتر و حساب شده با برد قاطع از زمین خارج شویم.

وی افزود: بعد از باخت مقابل ثامن الحجج به جایگاه دوم رسیدیم و در حال حاضر با یک برنامه ریزی مناسب و روحیه ورزشکاری آماده برد از تیم اصفهان هستیم.

رئیس هئیت هندبال کردستان بیان کرد: در حال حاضر در جدول رده‌ بندي تا پايان هفته چهارم ثامن الحجج سبزار با هشت امتياز صدرنشين است، شهرداري سنندج با شش امتياز در جايگاه دوم قرار دارد و ذوب آهن اصفهان با پنج امتياز در رده سوم جاي گرفته است.

مردوخی یادآور شد: اگر از تیم اصفهان در دور رفت ببریم جایگاه دوم را حذف کرده و باید برای تصاحب صدر جدول به مصاف تیم سبزوار برویم و اگر بازنده شویم به جایگاه سوم جدول سقوط می کنیم.

وی ادامه داد: در صورت برد از تیم سبزوار در دور برگشت اول و در صورت باخت دوم می شویم و به همين دليل بازي هاي دور برگشت از اهميت و حساسيت بسيار زيادي برخوردار هستند.

رئیس هئیت هندبال کردستان با اشاره به وضعيت بازيكنان تيم شهرداري سنندج گفت: خوشبختانه تیم در آمادگی کامل به سر می برد و هیچ کدام از ورزشکاران مصدوم یا محروم نیستند و انتظار می رود با برنامه ریزی مناسب درهفته پنجم ليگ برتر بانوان باشگاه‌هاي کشور تیم شهرداری سنندج جایگاه نخست را به خود اختصاص دهد.

کد خبر 2171228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha