۱۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۴:۴۰

شیخ سلمان تاکید کرد:

توسعه فوتبال آسیا می‌بایست از اعضا آغاز شود/ در بخش پایه پیشرفت کرده‌ایم

توسعه فوتبال آسیا می‌بایست از اعضا آغاز شود/ در بخش پایه پیشرفت کرده‌ایم

رئیس AFC با بیان اینکه آسیا، بزرگترین قاره جهان است و توسعه فوتبال می‌بایست از تک تک فدراسیون‌های عضو آغاز شود، گفت: در تلاش هستیم با استفاده از متخصصان فوتبال، توسعه بهتری در فوتبال آسیا داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در زمان برگزاری نشست خبری سپ بلاتر رئیس فیفا در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر اینکه با توجه به عقب بودن فوتبال آسیا از سایر قاره‌ها برنامه شما برای توسعه فوتبال آسیا چیست؟ گفت: با توجه به اینکه آسیا، بزرگترین قاره جهان است، توسعه فوتبال می‌بایست از تک تک فدراسیون‌های عضو آغاز شود.

وی افزود: ما برنامه جدیدی داریم برای مسابقات آسیا اما این نگاه باید از خود فدراسیون‌ها از نظر فنی و زیر ساخت‌ها آغاز شود. کره‌جنوبی در جام جهانی 2002 چهارم جهان شد و برخی از کشورها هم در توسعه پایه و فوتبال بانوان پیشرفت زیادی داشته‌اند که در این بین ژاپن هم در فوتبال بانوان حتی قهرمان جهان هم شده است.

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با تاکید بر اینکه فوتبال پایه این قاره نیز پیشرفت‌های خوبی داشته است، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با استفاده از متخصصان فوتبال، توسعه بهتری در فوتبال آسیا داشته باشیم و شرایط خوبی را برای آن فراهم کنیم.

کد خبر 2171342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha