۱۷ آبان ۱۳۹۲، ۹:۲۴

امیر قلعه نویی:

دوست داشتم در تراکتورسازی بمانم اما نگذاشتند/ بازی استقلال با تراکتور همیشه حساس است

دوست داشتم در تراکتورسازی بمانم اما نگذاشتند/ بازی استقلال با تراکتور همیشه حساس است

تبریز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه دوست داشتم در تراکتورسازی بمانم اما آقایان اجازه ندادند گفت: استقبال مردم از من در فرودگاه تبریز بار دیگر نشان داد مردم آذربایجان شرقی از فرهنگ بالایی برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی در کنفرانس خبری قبل از بازی تیم های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ابتدا می خواهم ایام محرم را به همه مردم ایران تسلیت بگویم، تسلیت دیگری دارم به خانواده احمد مظاهری هوادار ما که هفته گذشته به دیار حق شتافت، همچنین برای آقای حبیب چرندابی از ورزشی نویسان استان که برای ورزش زحمات زیادی کشیده آرزوی سلامتی دارم.

وی در خصوص بازی فردا با تیم تراکتورسازی گفت: همیشه بازی های استقلال با تراکتورسازی چه در تهران و چه در تبریز خوب و حساس بوده و جدا از نتایجی که به دست آمده، تماشاگران بازی های خوبی را دیده اند. تراکتورسازی تیم خوب و بزرگی است و ما در بازی فردا باید تلاش کنیم تا پل ارتباطی بین خط هافبک این تیم با سعید دقیقی و کریم انصاری فرد را قطع کنیم و اجازه ندهیم که این دو مهاجم تغذیه شوند.

قلعه نویی افزود: ما هم استقلال هستیم و روز به روز بهتر می شویم، ما برای دیدار با تراکتورسازی محمد قاضی را به دلیل سه اخطاره بودن و خسرو حیدری و هاشم بیگ زاده را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداریم. برای ما هر بازی برای خودش مهم است و هیچ بازی را فدای یک بازی مهم نمی کنیم. ما حتی قبل از دربی با پرسپولیس هم که با استقلال خوزستان بازی داشتیم، با ترکیب اصلی به میدان رفتیم و خسرو حیدری و هاشم بیگ زاده را در آن بازی به دلیل مصدومیت از دست دادیم، امروز هم با تمام نفرات موجود به تبریز آمده ایم.

وی در خصوص پیش بینی اش از نتیجه بازی فردا برابر تراکتورسازی عنوان کرد: ما با دو هدف به تبریز امده ایم، اول اینکه با امتیاز به تهران بازگردیم و دوم اینکه امتیازات کامل این بازی را بگیریم، ما به فکر بالانشینی خودمان هستیم و به دیگر تیم ها کاری نداریم.

قلعه نویی با اشاره به اینکه بیشتر بازی های دور برگشت استقلال در تهران برگزار خواهد شد، یادآور شد: اینکه در نیم فصل بالای جدول باشید، خوب است اما به قول مورینیو که می گوید من این همه جام گرفته ام اما هیچکدام در نیم فصل نبوده است. ما فصل گذشته در نیم فصل دوم بودیم اما آخر فصل قهرمان شدیم.

وی در خصوص کیفیت کار تیم تراکتورسازی در فصل جاری گفت: تراکتورسازی تیمی است که هم در داخل خانه و هم در خارج از خانه بازی های خوبی انجام می دهد و نتایج خوبی می گیرد، ما خودمان بیشتر امتیازاتمان را در بازی های بیرون از خانه گرفته ایم. این را هم بگویم که ما در نیم فصل از تراکتورسازی بازیکن نخواهیم گرفت و نمی دانم که بازیکنی از استقلال مدنظر تراکتورسازی است یا نه، ما می خواهیم در نیم فصل یکی، دو بازیکن خارجی جذب کنیم.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص هواداران تراکتورسازی خاطرنشان کرد: همه ملت بزرگ ایران با فرهنگ هستند و مردم آذربایجان هم در طول تاریخ نشان داده اند که مردم با فرهنگی هستند، فوتبال هم جایی است که فراز و نشیب زیاد دارد، من یک سال در تبریز بودم که دوران بسیار خوبی با مردم استان داشتم، استقبال مردم از من در فرودگاه تبریز بار دیگر نشان داد مردم آذربایجان شرقی از فرهنگ بالایی برخوردار هستند.

 

 

سرمربی استقلال در این خصوص ادامه داد: من زمانیکه در تراکتورسازی بودم، به گفته آقایان با هفت میلیارد تیم را برای اولین بار نایب قهرمان لیگ برتر کردم و به لیگ قهرمانان آسیا هم راه یافتیم. در آن شرایط که در پادگان تمرین می کردیم و وضعیت خوبی بر تیم حاکم نبود، من با تراکتورسازی به این موفقیت رسیدم که ان را یکی از افتخارات خود می دانم. من خوشحالم که هواداران تراکتورسازی و مردم آذربایجان از من تشکر می کنند، من حساب مردم را با خیلی از این آقایان جدا می دانم و فقط می گویم که وظیفه ام بوده که تراکتورسازی را به موفقیت برسانم.

وی افزود: هواداران بدانند که من می خواستم در آن سال در تبریز بمانم اما آقایان اجازه ندادند که این کار انجام شود. اگر به گفته برخی ها، من نمی خواستم در تراکتورسازی بمانم، چرا باید لیست بازیکنان فصل بعد را می دادم و برنامه های تمرینی و اردویی ارائه می دادم؟ شش ماه بود که یک ریال هم از حقوق بازیکنان پرداخت نکرده بودیم، شب عیدی وقتی تیم سایپا را بردیم، نتوانستیم به بازیکنان از پول خودشان بدهیم و شرمنده شدیم. هواداران بدانند که من برای ماندن در تبریز سه شرط داشتم، یکی اینکه بازیکنانی که می خواستم را نگه دارند، دوم اینکه بازیکنانی که می خواستم را جذب کنند و سوم اینکه بازیکنانی که می خواستند بروند، حق و حقوقشان کامل پرداخت شود.

قلعه نویی یادآور شد: در آن سال آقای جعفری مدیرعامل وقت باشگاه به من گفت که بودجه کمی داریم و باید قرارداد تو را مثل سال قبل ببندیم، من هم قبول که کردم که پول اضافی نسبت به فصل گذشته نگیرم و قراردادم مثل سال قبل از آن باشد اما آنها نخواستند که من در تراکتورسازی باشم.

وی گفت: با این حال تمام فکر و ذکرم معطوف به استقلال است و صحیح نیست که من در مورد آمدن دوباره ام به تراکتوسرازی حرف بزنم. تا وقتی که با تیمی قرارداد دارم، توانم را به این تیم معطوف می کنم و وقتی قراردادم تمام شد، به پیشنهادات جدیدم فکر می کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص خداحافظی فرهاد مجیدی اظهار داشت: مجیدی بازیکن بزرگی بود که برای تیم استقلال بازی های خوبی انجام داد، به هر حال او از دنیای فوتبال خداحافظی کرده و ما باید با بازیکنان فعلی به کارمان ادامه دهیم. من برای فرهاد در مربیگری آرزوی موفقیت دارم.

دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران از چارچوب بازی های هفته پانزدهم و پایانی نیم فصل اول رقابتهای لیگ برتر باشگاه های کشور، از ساعت 15 و 15 دقیقه جمعه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به انجام خواهد رسید.

کد خبر 2171482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha