۱۷ آبان ۱۳۹۲، ۹:۲۵

جلالی:

قهرمانی نیم فصل مرحله ای امیدوار کننده برای تراکتورسازی است/ هواداران علیه قلعه نویی شعار ندهند

قهرمانی نیم فصل مرحله ای امیدوار کننده برای تراکتورسازی است/ هواداران علیه قلعه نویی شعار ندهند

تبریز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه قهرمانی نیم فصل می تواند برای این تیم مرحله ای امیدوارکننده باشد گفت: از هواداران تراکتورسازی می خواهم که فردا در بازی با استقلال تیم خود را تشویق کنند و علیه سرمربی حریف شعار ندهند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی عصر پنجشنبه در کنفرانس خبری قبل از بازی تیم های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا می خواهم به هواداران تیم تراکتورسازی بگویم که فردا حضوری پرتعداد و موثر داشته باشند و در طول 90 دقیقه با تشویق های خود انرژی مضاعفی به ما بدهند، از همه دوستداران تیم تراکتورسازی می خواهم که در این بازی هرگز به تیم حریف و سرمربی آن توهین نکنند چراکه آقای قلعه نویی در تبریز زحمت کشیده و نباید آن را نادیده گرفت.

وی ادامه داد: در بازی با استقلال، تیم تراکتورسازی قدم بسیار مهمی خواهد برداشت و موفقیت در این مسیر نیاز به همکاری و دست در دست همدیگر بودن دارد.

جلالی با اشاره به اینکه تیم تراکتورسازی از هر نظر آماده مصاف با استقلال است، گفت: متاسفانه یکی، دو بازیکن آسیب دیده داریم و در تمرینات اخیر هم مرتضی اسدی به جمع مصدومان ما اضافه شد، با این حال بقیه بازیکنان تراکتورسازی امیگزه بسیار بالایی برای مصاف با استقلال دارند و به لطف خدا بازی موفقی خواهیم داشت.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه قهرمانی نیم فصل چه اندازه برای تیم تراکتورسازی مهم است، تصریح کرد: قهرمانی نیم فصل می تواند مرحله ای امیدوار کننده برای ما در این برهه باشد اما درصد ناچیزی از هدف اصلی ماست، ما باید در طول فصل تلاش کنیم تا در بالای جدول بمانیم و در آخر فصل به قهرمانی برسیم.

وی در خصوص رویارویی با تیم استقلال گفت: هر تیمی که به تبریز می آید، ما با تصور اینکه حریف در بهترین شرایط قرار دارد روبه روی این تیم به میدان می رویم و خودمان را اماده می کنیم تا بهترین بازی را انجام دهیم و بازی فردا نیز از این قاعده مستثنی نیست.

سرمربی سرخپوشان تراکتورسازی اظهار داشت: در دیدار با استقلال سعی می کنیم تا بازی معقولانه اما در عین حال قوی و تهاجمی به نمایش بگذاریم. ما در این بازی میزبان هستیم و باید فوتبال تهاجمی ارائه دهیم تا بتوانیم پیروز این دیدار باشیم.

وی با بیان اینکه تیم تراکتورسازی در تعطیلات نیم فصل اردوی شش روزه ای را در امارات خواهد داشت، عنوان کرد: پس از بازی با استقلال، تا روز چهارشنبه تمرینات تیم تعطیل خواهد بود و سپس اردوی شش روزه ای را در امارات خواهیم داشت که قرار است دو بازی دوستانه هم در این اردو برگزار کنیم. پس از آن هم یک هفته وقت خواهیم داشت تا خود را برای بازی با پرسپولیس در دور برگشت آماده کنیم.

جلالی همچنین از جذب دو، سه بازیکن جدید در نیم فصل خبر داد و گفت: این بازیکنان بر اساس نیازهای و نقاط ضعف تیم به جمع نفرات قبلی اضافه خواهند شد.

کد خبر 2171485

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha