۱۷ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۰۶

نشست مربی تیم ملی فوتبال با قلعه نویی

نشست مربی تیم ملی فوتبال با قلعه نویی

در راستای تعامل بیشتر کادر فنی تیم ملی با مربیان باشگاهی طی روزهای گذشته یکی از دستیاران کارلوس کی‌روش نشست خصوصی با امیرقلعه نویی برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل و مسابقات مقدماتی جام ملت های 2015 استرالیا آماده می کند، این روزها شرایط ویژه را سپری می کند. با توجه به فشردگی بازی‌های لیگ و این که کادر فنی زمان لازم را برای برگزاری اردوهای آماده سازی و بازی های تدارکاتی به دست نیاورده مربیان این تیم برای هماهنگی بیشتر نشست هایی را با سرمربیان تیم های لیگ برتری انجام داده اند.

در این  زمینه طبق اعلام محمد مهدی نبی طی روزهای گذشته سیموئز یکی از دستیاران کی‌روش نشستی را با امیر قلعه نویی  سرمربی تیم استقلال برگزار کرده است. همچنین دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد اینکه چرا برخلاف کشورهای بزرگ دنیا بازیکنان مطرح گذشته ایران همچون مهدوی کیا، خداداد عزیزی و ... کنار کی‌روش قرار نگرفتند تا از تجربیات او استفاده کرده و در آینده بتوانند به فوتبال ایران کمک کنند این گونه  اظهار نظر کرد که در حال حاضر امید نمازی در کنار کادر فنی تیم ملی حضور دارد.

 

کد خبر 2171623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha