۱۷ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۱۳

مقدماتی جام ملت ها 2015- استرالیا؛

کی‌روش شنبه صبح راهی تایلند می شود/ حل مشکلات تغذیه با حضور آشپز

کی‌روش شنبه صبح راهی تایلند می شود/ حل مشکلات تغذیه با حضور آشپز

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران یک روز زودتر از سایر اعضای این تیم و به همراه هوشنگ مقدس راهی تایلند می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در هفته چهارم از مرحله انتخابی ملت های آسیا روز جمعه هفته آینده در بانکوک به مصاف تیم ملی تایلند می رود که با پیروزی در این دیدار خیالش برای حضور در جام ملت های 2015 آسیا راحت می شود.

در این رابطه قرار است کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی یک روز زودتر از سایر اعضای کادرفنی و بازیکنان راهی تایلند شود تا هماهنگی لازم را برای حضور تیم ملی ایران در این کشور انجام دهد.

بر این اساس کی‌روش با پرواز ساعت 4 صبح فردا راهی شهر دوبی امارات می شود و از آنجا به همراه هوشنگ مقدس مشاور بین الملل فدراسیون فوتبال با پرواز ساعت 9:30 دوبی- بانکوک راهی تایلند شده و ساعت 5:30 به وقت محلی به این کشور می رسد.

همچنین قرار است یک آشپز هم به همراه تیم ملی به تایلند برود تا ملی پوشان  کشورمان در این سفر با مشکل تغذیه مواجه نشده و با آمادگی مقابل تیم ملی این  کشور جنوب شرق آسیایی به میدان می روند.

همچنین طبق برنامه ریزی صورت گرفته تیم ملی ایران روز یکشنبه و با همین خط پروازی راهی تایلند می شود یعنی اینکه ملی پوشان ساعت 4:30 از  تهران راهی امارات شده و پس از توقفی دو سه ساعته در فرودگاه این کشور با پرواز دوبی- بانکوک راهی کشور تایلند می شوند.

کد خبر 2171677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha