۱۷ آبان ۱۳۹۲، ۱۶:۲۱

حواشی بازی تراکتورسازی – استقلال1

گل زودهنگام برهانی درروز تولد کریمی/ آشتی هواداران با تیم جلالی

گل زودهنگام برهانی درروز تولد کریمی/ آشتی هواداران با تیم جلالی

تبریز – خبرگزاری مهر : حضور بیش از 70 هزار نفر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز در بازی تراکتورسازی و استقلال تهران نشان از آشتی دوباره هواداران این تیم با جلالی و تیمش است.

به گزارش خبرنگار مهر، جاده اختصاصی خودروهای امدادی و خبرنگاران به دلیل تردد و پارک خودروهای متفرقه با ترافیک بسیار سنگین مواجه است به طوری که دو دستگاه آمبولانس اعزامی به ورزشگاه یادگار امام (ره) با دقایقی تاخیر وارد این ورزشگاه شد.

اتوبوس های اختصاصی باشگاه  تراکتورسازی برای حمل و نقل هواداران از اتوبان شهید کسایی تا ورزشگاه یادگار امام (ره) به طور رایگان سرویس دهی می کنند.

ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز از حدود یک ساعت قبل از شروع بازی مملو از جمعیت است ولی با این حال هواداران زیادی همچنان در مسیر ورودی محوطه پارکینگ ورزشگاه هستند و جای خالی در پارکینگ اختصاصی برای مسئولان و اصحاب رسانه کاملا پر شده است.

تعدادی از خبرنگاران رسانه های پایتخت از جمله چند خبرنگار سایت های ورزشی و روزنامه های منتسب به باشگاه استقلال تهران در جایگاه خبرنگاران حضور دارند.

آرش برهانی که برای دومین هفته متوالی برای استقلال گلزنی کرد پس از به ثمر رساندن گل زودهنگام خوشحالی خود را به هواداران حاضر در ورزشگاه تقدیم کرد.

تعداد کمی از هواداران استقلال در طبقه دوم ضلع غربی ورزشگاه استقرار پیدا کردند.

به هنگام ورود بازیکنان استقلال به میدان هواداران تراکتورسازی علیه این تیم شعار داند.

همچنین هنگام ورود امیر قلعه نوعی نیز با توجه به حواشی و اتفاقات یکی دو فصل اخیر از گوشه ای از ورزشگاه توسط هواداران علیه سرمربی سابق تیم تراکتورسازی شعار داده شد.

امروز مصادف است با روز تولد علی کریمی، بازیکن ارزشمند تراکتورسازی که هواداران این تیم با سر دادن شعارهایی این روز را به او تبریک گفتند.

مرتضی اسدی مدافع توانمند تیم تراکتورسازی به علت مصدومیت در بازی حضور ندارد و محمد نصرتی بازوبند کاپیتانی را در غیاب وی به بازوی خود بسته است.

هواداران تراکتورسازی از ابتدای بازی به صورت هماهنگ تیم محبوب خود را تشویق می کنند.جمعی از هواداران این تیم که در پشت دروازه استقلال تهران مستقر هستند مهدی رحمتی ، دروازه بان اهل اسکوی آذربایجان شرقی را تشویق کردند

کد خبر 2171848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha