۱۷ آبان ۱۳۹۲، ۱۸:۳۱

بوناچیچ در نشست خبری:

ماندنم در ذوب‌آهن به خواست یک نفر نبود/ هیئت مدیره تضمین داد

ماندنم در ذوب‌آهن به خواست یک نفر نبود/ هیئت مدیره تضمین داد

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: بر خلاف اینکه می‌گویند تنها سعدمحمدی موافق ماندن من در تیم ذوب‌آهن بود، باید بگویم که ماندن من در ذوب‌آهن به خاطر خواست یک نفر نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، لوکا بوناچیچ عصر امروز جمعه در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل نفت تهران در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با بیان اینکه پیروزی مقابل نفت تهران برای تیم ما به سختی به دست آمد، اظهار داشت: بازیکنان ما در مسابقه امروز با وجود جو بدی که پیرامون این تیم وجود داشت، توانستند موفق باشند و به همه ثابت کردند که در جنگ تمام عیار با نفت پیروز هستند.

وی با بیان اینکه پیروزی مقابل نفت برایمان اهمیت دارد، افزود: ما در این بازی مشکلی در مورد بداقبالی نداشتیم و توانستیم در جام حذفی عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم زیرا جام حذفی راه کوتاه‌تری برای رسیدن به قهرمانی دارد.

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به استعفایش از سرمربیگری این باشگاه و بازگشت به ذوب‌آهن بیان داشت: من بعد از نتایج خود و یک نیم‌فصل ضعیف، از کارم استعفا داده و استعفای کتبی را به مسئولان باشگاه تحویل دادم اما بعد از جلسه با هیئت مدیره، با توجه به تضمینی که اعضای آن دادند، تصمیم گرفتم به کارم ادامه دهم.

وی افزود: مطمئنم که در آینده شرایط تیم ما بهتر می‌شود و با جذب بازیکنان در نیم‌فصل، مشکلات ما نیز حل شده و تیم متفاوتی راهی رقابت‌های نیم‌فصل دوم شود زیرا هیئت مدیره تضمین داد که شرایط را بهتر می‌ند بنابراین من حق رها  کردن ذوب‌آهن را نداشتم.

بوناچیچ پیرامون شرایط متفاوت جام حذفی و لیگ برتر خاطرنشان کرد: جام حذفی محل درخشش تیم‌های ضعیف است اما ما امید داریم که در این رقابت‌ها خوش بدرخشیم و امید داریم که تا پایان رقابت‌ها دوام بیاوریم تا اعتماد به نفس خود را به دست آورده و از بحران‌ها و شرایط اخیر خارج شویم.

وی گفت: همه اعضای هیئت مدیره از من خواستند که کارم را در این تیم ادامه دهم و اینگونه نیست که تنها سعد محمدی از من بخواهد به کارم ادامه دهم اما ممکن است مخالفانی نیز در هیئت مدیره داشته باشم که در هر حال تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارم.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان اینکه 15 روز تعطیلات برای ما اهمیت زیادی دارد، گفت: در حال حاضر منتظر این هستم که چهار بازیکن جدید به تیم ذوب‌آهن بپیوندند و جذب که یک دروازه‌بان، یک مدافع وسط و یک مهاجم خوب برای ما در اولویت قرار دارد و پس از آن در مورد جام حذفی صحبت می‌کنم.

وی اضافه کرد: اگرچه جام حذفی برای ما اهمیت دارد اما بازی‌های لیگ نیز برایمان مهم است و ما تلاش می‌کنیم که در هر دو جبهه بجنگیم و به موفقیت برسیم تا هم در لیگ برت بمانیم و هم در جام حذفی بالا برویم.

کد خبر 2171852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha