۱۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۲۳

برای حضور در مسابقه جهانی؛

مسابقه انتخاب زیباترین کتاب ایران امسال هم برگزار می‌شود

مسابقه انتخاب زیباترین کتاب ایران امسال هم برگزار می‌شود

نماینده ایرانی بنیاد هنر کتاب آرایی آلمان، برای انتخاب زیباترین کتاب ایران به منظور شرکت در مسابقه جهانی انتخاب زیباترین کتاب جهان در سال 2013 فراخوان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، انتشارات شباویز به عنوان نماینده ملی «بنیاد هنر کتاب آرایی آلمان» در سال 2013 میلادی نیز عهده‌دار انتخاب زیباترین کتاب ایران برای شرکت در این مسابقه جهانی شده و در همین راستا از کلیه علاقمندان دعوت کرده است تا یک نسخه از کتاب‌های واجد شروط زیر را حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه 7 آذرماه به دفتر انتشارات ارسال کنند.

1ـ کتابها باید از دی ماه 1390 به بعد منتشر شده باشند.

2ـ کتاب‌ها باید اصالتاً ایرانی باشند و از نظر گرافیک، طراحی، تصویرگری و به طور اخص زیبایی کلی قابلیت ارایه در این مسابقه بین‌المللی را داشته باشند.

3ـ عنوان، ناشر، نویسنده، طراح، تصویرگر، چاپخانه، تاریخ انتشار و قیمت کتاب‌ها باید در هر کتاب چاپ شده باشد.

4ـ در صورتی که نام ویراستار در شناسنامه ذکر نشده است، روی برگه‌ای نام ویراستار نوشته شود.

5ـ موضوع کتاب‌ها یکی از هفت مورد زیر باشد: ادبیات، غیرداستانی و علمی، هنر و عکاسی، کودک و نوجوان، درسی و آموزشی، کتاب شناسی، کاتالوگ و کارهای متفرقه.

6ـ اطلاعات مندرج در موارد 3 و 4 به زبان انگلیسی، به همراه نشانی کامل انگلیسی شرکت کننده با نسخه‌ای از کتاب ارسال شود.

در این فراخوان آمده است: کتاب‌های انتخاب شده برای شرکت در مسابقه بین المللی «زیباترین کتاب» به آلمان ارسال می‌شوند. در این مسابقه تمامی کشورهای جهان بهترین‌های خود را شرکت می‌دهند و کتاب‌های منتخب سهمیه ایران برای حضور در مسابقه خواهند بود.

برندگان مسابقه در نمایشگاه لایپزیک (13 تا 16 ماه مارس 2014 برابر 22 تا 25 اسفندماه 1393) در غرفه مخصوص این بنیاد به نمایش درخواهند آمد.

کد خبر 2172227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha