۱۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۰۹

با حضور اقشار مختلف شیعه و سنی؛

مراسم گرامیداشت سومین روز شهادت شهدای دادستانی در زاهدان برگزار شد/ شهادت مایه افتخار در مکتب حسینی است

مراسم گرامیداشت سومین روز شهادت شهدای دادستانی در زاهدان برگزار شد/ شهادت مایه افتخار در مکتب حسینی است

زاهدان - خبرگزاری مهر: مراسم گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دادستانی سیستان با حضور جمع کثیری از اقشار مختلف مردم اعم از شیعه و سنی و مسئولان محلی در زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که روز شنبه با حضور استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از کارکنان نظامی و انتظامی در مسجد جامع زاهدان برگزار شد امام جمعه زاهدان بر محکومیت این جنایت و پاسخ قاطع به اشرار تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان در مراسم گرامیداشت سومین روز از شهادت دادستان زابل و راننده وی در جمع مردم زاهدان گفت: شهید نوری به دلیل پرورش در مکتب حسینی و خانواده ای متدین واهمه ای از شهادت نداشت و همچون پیشوای خود حضرت اباعبدالله حسین(ع) به پیشواز شهادت رفت زیرا شهادت در این مکتب مایه افتخار است.

آیت الله عباسعلی سلیمانی اظهار داشت: امام حسین(ع) می فرمایند: شهدا کریم زادگانی متولد شده و رشد یافته در خانواده هایی خداشناس و دیندار هستند که با گذشتن از جان خود با اولیای الهی محشور می شوند.
وی ادامه داد: خانواده های شهدا نیز به دلیل تربیت چنین فرزندانی مومن و خدایی از جایگاه والایی در نزد خداوند متعال برخوردار هستند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: شهادت برای افراد مومن و خداجوی هم چون شهید نوری موجب سعادت و افتخار است اما برای قاتلان آنها مایه  ذلت است و جایگاهی به جز عذاب و قعر جهنم نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه شهیدان نوری و مرئی و همچنین شهدای مرزبانی آخرین شهدا درراه اقتدار و سربلندی نظام اسلامی و مردم مسلمان نخواهند بود یادآور شد: مطئمن باشید که خون این شهدا بی پاسخ نخواهد ماند و به زودی جنایتکاران وعاملان شهادت مرزبانان و شهید نوری سزای اعمال ننگین خود را خواهند دید.

وی ادامه داد: دشمن برای ضربه وارد کردن به نظام اسلامی از هیچ توطئه و دسیسه ای فروگذار نخواهد بود و تمامی این جنایت ها در راستای همین نیت شوم طراحی و اجرا می شود که هوشیاری و حفظ وحدت مردم می تواند دشمن را از دستیابی به این هدف ناکام بگذارد.

کد خبر 2172490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha