۱۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۲۹

برنج‌های وارداتی از سلامت کامل برخوردار هستند

برنج‌های وارداتی از سلامت کامل برخوردار هستند

انجمن واردکنندگان برنج ایران اعلام کرد واردات هرگونه برنج از مبادی رسمی کشور تحت نظارت وزارت خانه ها ی "صنعت و معدن و تجارت"، "بهداشت"، "جهاد کشاورزی" و "سازمان ملی استاندارد" بوده و از نظر سلامت، کنترل های کمی و کیفی مطابق با استانداردهای روز جهانی صورت می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از انتشار اخباری مبنی بر آلوده بودن برنج های وارداتی، اتحادیه واردکنندگان برنج در اطلاعیه اعلام کرد: این روزها به دلیل عدم آگاهی از فرایند واردات برنج به کشور، اظهار نظرهای غیر کارشناسی و طرح مباحث غیر واقعی باعث تشویش اذهان عمومی می شود.

این اطلاعیه جهت تنویر افکار عمومی، به برخی از اقدامات و تشریح واقعیت ها نظیر الزام در صدور گواهی های سلامت و بهداشت در کشورهای مبداء تامین کالا و تائید اسناد آن توسط سفارتخانه ها جمهوری اسلامی ایران و اخذ گواهی بهداشت، استاندارد و قرنطینه نباتی قبل از ترخیص از گمرک اشاره شده است.

انجمن وارد کنندگان برنج ایران به مردم اطمینان خاطر می دهد: نظارت و پیگیری های لازم را انجام داده و به عنوان یک شبکه رسمی در تامین کالای اساسی مرغوب و با کیفیت از هیچگونه کوششی در حال و آینده نیز دریغ نخواهد نمود. محصولات با کیفیت و سلامت کامل برازنده سفره ایرانی است و تامین آن افتخار ما است.

کد خبر 2172881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha