۲۰ آبان ۱۳۹۲، ۰:۳۷

رضایی در گفتگو با مهر:

کشتی گیران به خوبی از قوانین تمکین کردند/ نباید تنها به حضور در لیگ اندیشید

کشتی گیران به خوبی از قوانین تمکین کردند/ نباید تنها به حضور در لیگ اندیشید

مربی تیم ملی کشتی آزاد بعد از برگزاری هفته نخست لیگ برتر و اجرای قانون عدم حضور مربیان و ملی پوشان در این مسابقات گفت: خوشبختانه مربیان و کشتی گیران با توجه به اهداف بزرگتر و ارزشمندتر ملی از این قانون تمکین کردند.

علیرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با رد شایعه نارضایتی کشتی گیران ملی‌پوش از غیبت در رقابتهای لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: تمامی ملی پوشان حاضر در اردوی تیم ملی با توجه به برنامه‌ریزی و هدفگذاری حوزه مدیریت، با دل و جان در حال تمرین هستند و متفق القول بر این باورند که برای رسیدن به اهداف بزرگتر یعنی قهرمانی در جهان و المپیک باید از برخی مسایل همچون حضور در لیگ برتر هم گذشت.

وی تصریح کرد: عمر قهرمانی تمامی کشتی گیران ملی‌پوش کوتاه است و مطمئنا نمی‌توان هم در گردونه ملی در اوج بود و هم در رقابتهای داخلی همچون لیگ برتر به نتایج دلخواه رسید. عدم حضور ملی پوشان در لیگ برتر در دراز مدت به نفع آنان تمام می‌شود و باعث خواهد شد این قهرمانان بتوانند در طول مدت حضورشان در عرصه ملی به حداکثر بازده دست یابند.

نایب قهرمان المپیک آتن افزود: عدم حضور در رقابتهای لیگ برتر ممکن است کشتی گیران ملی‌پوش را از نظر مالی دچار مشکل کند، اما برای رسیدن به هدف اصلی در عرصه‌های جهانی و المپیک باید از برخی مسایل چشم پوشی کرد.

رضایی با اشاره به حضور مخرب طولانی و همیشگی خود در رقابتهای لیگ برتر اظهار کرد: من در حالي در دوران اوج آمادگی و قهرمانی از كسب مدال‌های بيشتر بازماندم كه حضور در ليگ باعث آسيب ديدگی زانوي من شد و در اصل همين رقابتهای ليگ در عين اینکه مثبت و سازنده است، مرا از رسيدن به موفقيت‌های بيشتر باز داشت.

وی یادآور شد: طبيعی است كشتي گيران ملي پوش بايد در هر ميداني مراقب سلامتي خود باشند و اين مساله كمی با ديدارهای فشرده و هفتگی ليگ برتر مغايرت دارد. البته ملی‌پوشان بايد از هر نظر خود را براي آماد‌ه‌سازی در اردوی تيم ملی مهيا كنند و ممكن است حضور آنان در ليگ باعث شود آنطور كه بايد و شايد در صحت و سلامت كافی  در اختيار كادر فنی  تيم ملی نباشند.

مربي تيم ملی كشتی آزاد در خاتمه با اشاره به تمهيدات فدراسيون كشتی براي حمايت از ملی‌پوشان گفت: رسول خادم در راس امور فدراسيون و حوزه مديريت تيم‌های ملی ز هيچ تلاشی برای حمايت از ملی‌پوشان اردونشين دريغ نمی‌كند و آنطور كه من اطلاع دارم قرار است با رايزني و توافق با اسپانسرهای مالی، بخشی از مشكلات مالی فدراسيون، مربيان و كشتی گيران ملی‌پوش را حل و فصل كرد.

کد خبر 2173049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha