۲۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۴۸

حضور بیش از 430 ناشر با 19 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه یاد یار مهربان

حضور بیش از 430 ناشر با 19 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه یاد یار مهربان

یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان با هدف تلاش برای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه و توجه به معیارهای فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران در انتخاب کتاب از میان کتاب‌های ارسالی ناشران برای عرضه در نمایشگاه سوم تا نهم آذر ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان با هدف تلاش برای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه و توجه به معیارهای فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران در انتخاب کتاب از میان کتاب‌های ارسالی ناشران برای عرضه در نمایشگاه سوم تا نهم آذر ماه برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با توجه به اهمیت ترویج کتاب و کتابخوانی در میان نوجوانان و دانش آموزان یکی از اهداف خود را تجهیز کتابخانه های مدارس به کتابهای جدید و متناسب با یکی از مقاطع سه گانه تحصیلی آموزش و پرورش و تاکید بر امکان قابلیت استفاده عمومی از کتابها در کتابخانه آموزشگاهها قرار داده است به همین دلیل ستاد برگزاری نمایشگاه تلاش قابل توجهی در پربارتر شدن این نمایشگاه و همچنین حضور ناشران فعال  متناسب با اهداف مورد نظر دارد.

بر اساس آخرین آمار، تا کنون بیش از 430 ناشر برای حضور در یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان اعلام آمادگی کرده اند و افزایش این تعداد از ناشران پس از پایان فراخوان به صورت موردی خواهد بود.

همچنین بیش از 19 هزار عنوان کتاب به دبیرخانه نمایشگاه کتاب یاد یار مهربان ارسال شده است.

همچنین نمایشگاه یاد یار مهربان که از تاریخ سوم تا نهم آذر ماه جاری در محل باغ کتاب تهران برگزار می‌شود، تسهیلات ویژه‌ای را برای مدارس و بازدید کنندگان در نظر گرفته است که جزئیات آن اعلام شد.

در این نمایشگاه که با حضور ناشران مکتوب کشور برگزار می شود همچون سالهای گذشته به همه مدارس شهر تهران در هر یک از مقاطع تحصیلی اعم از دولتی و غیردولتی اعتباری اختصاص می یابد که می توانند در خلال بازدید از نمایشگاه، نسبت به انتخاب کتب مورد نیاز واحد آموزشی خود اقدام کنند.

همچنین مدارس از تخفیف 30 درصدی و شهروندان تهرانی از تخفیف 25 درصدی نمایشگاه یاد یار مهربان برخوردار خواهند شد.

نظر  به تخصصی بودن این نمایشگاه فضای ویژه ای برای شرکت هایی که تولیدات آنها مرتبط با حوزه هوشمند سازی مدارس است در نظر گرفته شده که نمایندگان مدارس می توانند محصولات مورد نیاز خود را با تخفیف ویژه این نمایشگاه از این بخش تهیه کنند.

نمایشگاه یاد یار مهربان سوم تا نهم آذر ماه از ساعت 8 الی 16 در محل باغ کتاب تهران به نشانی بزرگراه شهید حقانی (غرب به شرق)،‌ بعد از ایستگاه مترو شهید حقانی، ورودی اراضی عباس آباد، جنب کتابخانه ملی برگزار خواهد شد.

کد خبر 2173939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha