۲۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۸:۱۵

صمد مرفاوی در گفتگو با مهر:

امروز مذاکره کردم و سرمربی صبا شدم/ عنایتی را حفظ می‌کنم

امروز مذاکره کردم و سرمربی صبا شدم/ عنایتی را حفظ می‌کنم

سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم با اشاره به اینکه امروز برای هدایت این تیم با او مذاکره شده است، گفت: صبای قم پتانسیل مناسبی دارد و با اضافه کردن چند بازیکن جدید می‌تواند نتایج خوبی را بدست آورد.

صمد مرفاوی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تائید خبر حضورش در تیم صبای قم ضمن بیان مطلب فوق گفت: مسئولان صبای قم امروز با من مذاکره کردند و پس از توافق نهایی، مسئولیت هدایت این تیم را برعهده گرفتم. باید انتخابم به عنوان سرمربی در این روزها را به فال نیک گرفت.

وی ادامه داد: فوتبال رشته‌ای است که حضور در همه سمت‌های آن سخت و دشوار است، به ویژه پست سرمربیگری ولی باید خوب تلاش کرد، سختی کشید تا بتوان موفق بود اما امیدوارم با یاری خداوند و ائمه اطهار و پتانسیلی که در تیم صبا وجود دارد، بتوانم این تیم را به جایگاه خوبی برسانم.

سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم در مورد اینکه به مسئولان این باشگاه قول کسب چه جایگاهی را برای این تیم در پایان فصل داده است؟، اضافه کرد: فوتبال جایی نیست که در آن قول داد ولی تلاش می‌کنم شرایط‌مان بهتر شود. همانطور که گفتم صبای قم پتانسیل مناسبی دارد و با اضافه کردن چند بازیکن جدید می‌تواند نتایج خوبی را بدست آورد.

وی با اشاره به اینکه تیم فعلی صبا نسبت به تیمی که در گذشته در اختیارش بوده است تنها چند تغییر داشته، اظهار کرد: صددرصد عنایتی را حفظ می‌کنم. کدام مربی است که چنین بازیکنی را به راحتی از دست بدهد. ضمن اینکه فکر نمی‌کنم بحث جدایی او از صبا قطعی شود.

مرفاوی همچنین گفت: تیم صبا مسئولان دلسوز و علاقمند و مدیر عاملی ورزشی دارد که به خوبی از شرایط حاکم بر فوتبال آگاه هستند. امیدوارم با حمایت آنها بتوانم صبای قم را به جایگاه خوبی در جدول رده بندی برسانم.

 

کد خبر 2174177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha