۲۰ آبان ۱۳۹۲، ۲۰:۴۹

حبیبی‌منش عنوان کرد:

کارمندان بهداشت و درمان گناوه امسال کارانه و اضافه‌کار دریافت نکرده‌اند

کارمندان بهداشت و درمان گناوه امسال کارانه و اضافه‌کار دریافت نکرده‌اند

بوشهر - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان گناوه گفت: کارمندان بهداشت و درمان گناوه امسال کارانه و اضافه کار دریافت نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حبیبی‌منش عصر دوشنبه در نشست مسئولان شهرستان گناوه با نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پیشنهاد می‌شود فرمانداران از نحوه تخصیص اعتبارات مطلع شوند.

فرماندار شهرستان گناوه از نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خواست تا تخصیص اعتبارات به شهرستان را پیگیری کند.

اختصاص 35 میلیارد ریال از اعتبارات شهرستان گناوه به حوزه درمانی

وی پیرامون حوزه درمان شهرستان افزود: با توجه به اختصاص 35 میلیارد ریال از اعتبارات شهرستان به حوزه درمانی، همت مسئولان را می طلبد تا با اختصاص 100 درصد این اعتبار برای مرتفع کردن مشکلات درمانی مردم گناوه گام بردارند.

حبیبی منش در خصوص مشکلات کارمندان شبکه بهداشت شهرستان گفت: کارمندان شبکه بهداشت و درمان  شهرستان از ابتدای سال تا کنون کارانه و اضافه کار در یافت نکرده اند و خواستار رفع این مسئله از مسئولان ذیربط شد.

فرماندار شهرستان گناوه در پایان گفت: با اختصاص 100 درصد اعتبار پروژه مخزن آب پنج هزار متر مکعبی بندر ریگ این پروژه به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

لزوم ادامه جاده ساحلی از مسیر روستای گشویی به میدان بسیج گناوه

امام جمعه بندر ریگ نیز ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان اباعبداله الحسین (ع)  اظهار داشت: شهر بندر ریگ که دارای  قدمت تاریخی است و با وجود مردمی متدین و ولایتمدار همت مسئولان را می طلبد تا در رسیدگی به مسائل و مشکلات این شهر تسریع کنند.

سید عنایت هاشمی منش گفت: بندر ریگ دارای زیرساخت های بسیار خوبی در خصوص مسائل شهری، اجتماعی، فرهنگی و آموزشی است.

هاشمی منش ادامه داد: ادامه جاده ساحلی از مسیر روستای گشویی به میدان بسیج گناوه می تواند باعث توسعه بندر ریگ و خدمت رسانی بهتر به این شهر شود.  

مسئولان اساس کار را تحرکات و پیگیری‌های خودشان قرار دهند

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مدیران اجرایی به آنچه که فکر می کنند برای اجرایی شدن آن کوشش و در این راستا از مسئولان ذیربط کمک و همراهی طلب کنند.

عبدالکریم جمیری گفت: مسئولان اجرایی پایه و اساس کار را تحرکات و پیگیری های خودشان قرار دهند و در این راستا ما آمادگی کامل خود را برای همراهی و همکاری با آنان اعلام می کنیم.

جمیری ادامه داد: برای حل مسائل و مشکلات باید مسئولان در سطوح مختلف پای کار باشند.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی دقیق و پیگیری مداوم می توان تمام اهدافی که در خصوص توسعه بندر، گمرک، فاضلاب و ... برای شهرستان تلقی می شود محقق ساخت.

جمیری از مدیران شهرستان خواست تا برای پیگیری های دقیق تر در خصوص مسائل شهرستان جزئیات موانع و مشکلات را در اختیار وی بگذارند.

کد خبر 2174248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha