۲۱ آبان ۱۳۹۲، ۸:۳۴

رویدادهای ورزشی/

تیم شمشیربازی خراسان رضوی به مقام قهرمانی کشور دست یافت

تیم شمشیربازی خراسان رضوی به مقام قهرمانی کشور دست یافت

مشهد - خبرگزاری مهر: تیم شمشیربازی خراسان رضوی به مقام قهرمانی کشور دست یافت، برگزاری دومین مرحله رقابت‌های دوچرخه‌سواری باشگاه‌های مشهد و ... از عناوین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس هیئت شمشیربازی خراسان رضوی از قهرمانی تیم اسلحه اپه استان در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان کشور خبر داد.

مجید مهرور اظهار کرد: رقابت های شمشیربازی قهرمانی بزرگسالان کشور که با شرکت 17 تیم در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران با برگزاری رقابت های تیمی به پایان رسید.

رئیس هیئت شمشیربازی خراسان رضوی افزود: تیم شمشیربازی خراسان رضوی که در اسلحه اپه این رقابت‌ها شرکت کرده بود بالاتر از تیم اصفهان به مقام قهرمانی کشور دست یافت و تیم های زنجان و مازندران مشترکا سوم شدند.

دومین مرحله رقابت های دوچرخه سواری باشگاه های مشهد برگزار شد

دبیر هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی از برگزاری دومین مرحله رقابت های دوچرخه سواری باشگاه‌های مشهد خبر داد.

مجتبی جاودانی ایرانی نژاد اظهار کرد: این مرحله از مسابقات در رشته تایم تریل انفرادی و به مسافت 12 کیلومتر در کنارگذر مشهد برگزار شد.

دبیر هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی با اشاره به اینکه 11 باشگاه از مشهد در این مسابقات حضور دارند، بیان کرد: در پایان هادی طیهوری و حسن مکرم هر دو از باشگاه آدنیس به ترتیب اول و دوم شدند و کیوان رکانی از باشگاه شهر سالم در جایگاه سوم ایستاد.

دوره های مربیگری و داوری بوچیا برگزار می شود

دوره های مربیگری و داوری رشته بوچیا، تنیس روی میز جانبازان و معلولین و تنیس با ویلچر، برگزار می‌شود.

دوره‌های مربیگری و داوری رشته های بوچیا، تنیس روی میز جانبازان و معلولین و تنیس با ویلچر از ماه آینده در مشهد برگزار خواهد شد.

این دوره ها در صورت رسیدن متقاضیان به حد نصاب در مجموعه ورزشی 15 خرداد مشهد برگزار و در پایان به قبول شدگان، کارت درجه 3 فدراسیون جانبازان و معلولین اعطا می شود.

برگزاری 5 دوره آموزش مربیگری در رشتههای ورزشهای همگانی خراسان رضوی

رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان خراسان رضوی از برگزاری دورههای آموزش مربیگری در رشتههای مختلف در استان خبر داد.

رازیتا حیدری اظهار کرد: یک دوره مربیگری درجه 3 آمادگی جسمانی بانوان در شهرستان خلیل آباد از 13 تا 17 آبان ماه جاری با شرکت 43 نفر به مدرسی خانم الهام کریمی برگزار شد.

رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان خراسان رضوی افزود: همچنین یک دوره آموزش مربیگری طناب زنی بانوان و آقایان به درخواست آموزش و پرورش مشهد از 17 تا 21 آبان ماه جاری با شرکت 70 نفر به مدرسی محسن نصیری برای آقایان و نیتا شفیعی برای بانوان در مشهد در حال برگزاری است.

 

کد خبر 2174267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha