۲۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۳۴

منصوریان خبر داد:

تیم فوتبال زیر 22 سال ایران به مصاف گسترش فولاد و ذوب‌آهن می‌رود

تیم فوتبال زیر 22 سال ایران به مصاف گسترش فولاد و ذوب‌آهن می‌رود

سرمربی تیم فوتبال زیر 22 سال ایران از برگزاری دو دیدار تدارکاتی این تیم با تیم‌های لیگ برتری گسترش فولاد تبریز و ذوب‌آهن اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا منصوریان در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین وضعیت آماده‌سازی تیم زیر 22 سال ایران ضمن بیان مطلب فوق گفت: تیم زیر 22 سال اردوی بسیار خوبی را در آکادمی ملی فوتبال برگزار کرده و بازیکنان در وضعیت خوبی قرار دارند.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای انجام دو بازی تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری هم انجام شد و ساعت 15 شنبه 25 آبان در زمین شماره یک کمپ تیم‌های ملی به مصاف تیم گسترش فولاد تبریز می‌رویم و ساعت 15 دوشنبه 27 آبانماه بازی تدارکاتی دوم خود را با تیم ذوب‌آهن اصفهان انجام خواهیم داد. این دو بازی بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود اما حضور اصحاب رسانه بلا مانع است.

سرمربی تیم فوتبال زیر 22 سال ایران درباره دلیل انتخاب این دو تیم برای انجام بازی‌های تدارکاتی هم اظهار کرد: ما می‌خواستیم تیم‌های بالای جدول را برای بازی انتخاب کنیم اما بسیاری از بازیکنانشان درگیر اردوی تیم ملی در تایلند هستند و برخی بازیکنانشان هم در اردوی تیم ما قراردارند. در هر حال با توجه به جلساتی فنی که با مربیان داشتیم، تصمیم گرفتیم تیم‌های گسترش فولاد و ذوب‌آهن بازی کنیم.

وی اضافه کرد: تیم گسترش فولاد میانگین سنی بازیکنانش 2 تا دو و نیم سال از تیم فوتبال زیر 22 سال بزرگتر است و یک تیم تاکتیکی و سرعتی است که می‌تواند تجربه خوبی برای بازیکنانمان باشد. تیم ذوب‌آهن هم تیمی است که تجربه حضورش در لیگ برتر زیاد است و تقابل با تجربه این تیم و مقابله با افکار تاکتیکی سرمربی ذوب‌آهن می‌تواند برای ما مفید باشد. در هر صورت اختلاف زمانی یک روزه بین دو بازی می‌تواند مدل‌سازی خوبی از رقابتهای مرحله نهایی در عمان باشد.

منصوریان در پایان درباره بازی دوستانه با کره‌جنوبی هم گفت: برنامه‌ریزی لازم برای حضور تیم کره‌جنوبی در ایران نهایی شده و در روزهای تاریخ  9 و 13 دی‌ماه با تیم زیر 22 سال این کشور دو بازی تدارکاتی را انجام می‌دهیم. مقرر شده است در همان زمان اردویی را در کیش برگزار کنیم تا این دو بازی در کیش انجام شود و اگر اردوی  کیش میسر نشد، در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم زیر 22 سال کره‌جنوبی خواهیم بود.

کد خبر 2174539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha