۲۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۴:۵۳

محمد یاوری در گفتگو با مهر:

مشکلی با تصمیم باشگاه ذوب‌آهن مبنی بر برکناری ندارم/ یک مربی حرفه‌ای هستم

مشکلی با تصمیم باشگاه ذوب‌آهن مبنی بر برکناری ندارم/ یک مربی حرفه‌ای هستم

اصفهان – خبرگزاری مهر: ‌مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: من مشکلی با تصمیم باشگاه ذوب‌آهن مبنی بر برکناری‌ام ندارم و به عنوان یک مربی حرفه‌ای این تصمیم را قبول می‌کنم.

محمد یاوری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جدایی‌اش از باشگاه ذوب‌آهن اظهار داشت: به عنوان یک مربی حرفه‌ای مشکلی با تصمیم باشگاه ذوب‌آهن ندارم و قبول می‌کنم که دیگر در این باشگاه اصفهانی حضور نداشته باشم.

وی افزود: اگر تصمیم باشگاه بر قطع همکاری من بوده، مشکلی ندارم، البته مسئولان ذوب‌آهن به من گفتند که هفته آینده با آنها جلسه‌ای برگزار کنم تا در سمت‌های دیگری از من استفاده کنند که قرار است این اتفاق رخ دهد.

مربی تیم ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به سئوالی پیرامون اینکه چه کسی این تصمیم را اتخاذ کرده، خاطرنشان کرد: هنوز نمی‌دانم که این تصمیم، تصمیم باشگاه بوده یا بوناچیچ اما در هر حال به آن احترام می‌گذارم و قبول می‌کنم که در ذوب‌آهن نباشم زیرا به این تیم علاقه دارم و دوست دارم ذوب‌آهن موفق باشد.

وی در مورد اینکه چه کسی مقصر نتایج اخیر ذوب‌آهن بوده، گفت: به نظر من در مورد پیروزی‌ها و باخت‌های ذوب‌آهن، همه تاثیرگذار بوده‌اند و اگر کسی مسئول باخت‌ها بوده، مسئول بردها نیز بوده است بنابراین کادر فنی، بازیکنان، سرمربی، باشگاه و همه در این زمینه به یک اندازه تقصیر دارند.

یاوری اضافه کرد: نمی‌شود گفت که تصمیم چه کسی بیشتر یا کمتر بوده اما در هر حال، همه در این زمینه مقصر هستند و امیدوارم با تغییرات صورت گرفته، ذوب‌آهن به موفقیت برسد.

 

کد خبر 2174711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha