۲۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۶:۳۶

نجفی عنوان کرد:

بوشهر خاستگاه فوتبال در کشور است/ دورنمای بسیار خوبی برای فوتبال استان ترسیم شده است

بوشهر خاستگاه فوتبال در کشور است/ دورنمای بسیار خوبی برای فوتبال استان ترسیم شده است

بوشهر - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر با اشاره به جایگاه فوتبال استان بوشهر افزود: استان بوشهر خاستگاه فوتبال در کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نجفی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین(ع) اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی و ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) در جامعه امری لازم است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی با اشاره به جایگاه فوتبال استان بوشهر افزود: استان بوشهر خاستگاه فوتبال در کشور است و بر اساس اسناد موجود، نخستین توپ فوتبال در کشور در بوشهر به زمین خورده و جایگاه فوتبال این استان در شرایط کنونی مناسب نیست.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای رسیدن به جایگاه واقعی فوتبال باید از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود به نحو مطلوب بهره ببریم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

دورنمای بسیار خوبی برای فوتبال استان ترسیم شده است

نجفی با اشاره به اقدامات انجام شده در هیئت فوتبال استان طی یکماه اخیر تصریح کرد: از ابتدای کار به دنبال سازماندهی و تشکیل چارت سازمانی هیئت با نگاه کارشناسانه و تخصصی بوده‌ایم و بحمدالله با حمایت‌های مسئولان و به ویژه استاندار پرتلاش و خستگی‌ناپذیر و مدیرکل ورزش و جوانان به موفقیت‌های خوبی نیز رسیده‌ایم.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر با اشاره به حمایت‌های امام جمعه بوشهر از جامعه فوتبال گفت: حضرت آیت‌الله صفایی بوشهری همواره از ورزشکاران حمایت و پشتیبانی کرده و هیئت فوتبال استان نیز آمادگی کامل برای تحقق منویات ایشان دارد و از رهنمودهای ارزشمند ایشان برای رشد و اعتلای فوتبال استفاده می‌کنیم.

وی اضافه کرد: دورنمای بسیار خوبی برای فوتبال استان ترسیم شده و انتظار داریم با حمایت‌های مادی و معنوی مسئولان و نخبگان به اهداف مورد نظر برسیم.

تلاش برای حمایت شرکت‌ها و نهادهای اقتصادی و صنعتی از فوتبال بانوان

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: نشست‌های متعددی برای حمایت شرکت‌ها و نهادهای اقتصادی و صنعتی از فوتبال بانوان انجام گرفته و خبرهای مثبتی از این مجموعه خواهیم داشت.

نجفی تاکید کرد: برای ارتقای سطح داوری و پرورش داوران برنامه‌ریزی خوبی انجام شده و برای استفاده از داوران در لیگ برتر نیز بامتولیان داوری کشور مذاکرات و رایزنی‌های لازم صورت گرفته است.

وی یادآور شد: در بحث استعدادیابی و مدارس فوتبال و برنامه آسیاویژن نیز با دکتر علیزاده(رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون) نشست‌ خوبی داشتیم که امیدواریم در این راستا به توفیق لازم برسیم.

نجفی افزود: استفاده از پیشکسوتان و صاحب‌نظران فوتبال استان در دستور کار قرار دارد و به فضل خدا با خرد جمعی و تلاش بیشتر و منسجم‌تر برای ارتقای سطح کیفی فوتبال و رسیدن به جایگاه واقعی استان در فوتبال تلاش می‌کنیم.

کد خبر 2174809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha