۲۴ آبان ۱۳۹۲، ۰:۳۹

درخواست سرمربی تنیس روی میز از فدراسیون/ اردوی یک هفته‌ای ماهیانه

درخواست سرمربی تنیس روی میز از فدراسیون/ اردوی یک هفته‌ای ماهیانه

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در نظر دارد تا زمان نزدیک شدن به مسابقات قهرمانی جهان، تمرینات این تیم با برگزاری یک مرحله اردوی یک هفته‌ای در هر ماه پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی تنیس روی میز به تازگی از مسابقات پروتور جهانی لهستان بازگشته و هنوز برنامه جدیدی برای چگونگی ادامه روند آماده‌سازی این تیم تا زمان مسابقات قهرمانی جهان که اردیبهشت‌ماه سال آینده به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود، ارائه نشده است.

البته برگزاری اردوی یک هفته‌ای در هر ماه، برنامه مورد نظر سرمربی تیم ملی است که آن را به مسئولان فدراسیون هم ارائه کرده اما هنوز زمان‌بندی دقیق اردوها و تمرینات این تیم اعلام نشده است.

احمد جعفری‌پور در این زمینه به خبرنگار مهر گفت: برنامه‌های مورد نظر خود برای چگونگی آماده‌سازی تیم ملی تنیس روی میز را به مسئولان فدراسیون ارائه کرده‌ام. نظرم این است که در هر ماه یک مرحله اردوی یک هفته‌ای در یکی از مناطق خوش آب و هوا داشته باشیم. البته هرچه به زمان مسابقات جهانی نزدیک‌تر می‌شویم، باید زمان اردوهای ماهیانه بیشتر شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر این، درخواست استفاده از حریف تدارکاتی سطح بالا در تمرینات داخلی و حضور در کمپ‌های بین‎‌المللی به خصوص کمپ چین برای ماه‌ها و هفته‌هایی که به مسابقات جهانی نزدیک‌تر می‌شویم را هم به فدراسیون ارائه کرده‌ام.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز همچنین گفت: در هر کل اینکه برنامه کلی من تا زمان مسابقات جهان تنظیم شده و به زودی مشخص خواهد شد که اردوهای ماهیانه چه زمانی و کجا برگزار می‌شوند. 

کد خبر 2175002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha