۲۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۵۰

به دنبال ارسال نامه ای به دکتر کیم؛

رئیس شورای کشتی آسیا پاسخ ایران را داد

رئیس شورای کشتی آسیا پاسخ ایران را داد

دکتر چانگ کیو کیم رئیس شورای کشتی آسیا در پاسخ به نامه فدراسیون کشتی ایران، از پیگیری خود برای حل مشکل فاصله زمانی کوتاه مابین رقابت های جهانی 2014 ازبکستان و بازیهایی آسیایی 2014 "اینچه اون" کره جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون کشتی ایران به تازگي با ارسال نامه ای به دکتر چانگ کیو کیم رئیس شورای کشتی آسیا، با اشاره به اینکه بازیهای آسیایی یک رویداد مهم برای کشورهای این قاره است، اعلام کرد که فاصله زمانی بسیار کوتاه ما بین این بازیها با رقابت جهانی ازبکستان مناسب نیست.

در ادامه این نامه با اشاره به لزوم حضور قدرتمند کشورهای آسیایی در مسابقات جهانی اعلام شد فاصله کوتاه 10 روزه از رقابت جهانی تا بازیهای آسیایی، مشکلاتی را برای کشورهای قاره کهن به وجود می آورد و این موضوع با توجه به اهمیت بالای بازیهای آسیایی برای کشورهای این قاره موجب تضعیف موقعیت آنها در رقابت های جهانی 2014 ازبکستان می شود.

فدراسیون کشتی ایران در این نامه از دکتر کیم خواست در حمایت از کشتی آسیا این مشکل را از طریق مذاکره و رایزنی با فدراسیون جهانی کشتی فيلا حل كند.

دکتر کیم نیز در پاسخ به این نامه که به تازگي برای فدراسیون کشتی ایران ارسال شده، ضمن تشکر از این نامه اعلام کرد تلاش می کند با توجه به اين مساله، فاصله کوتاه مابین رقابت های جهانی و بازیهای آسیایی این مسئله را پیگیری کند.

ضمنا فدراسیون کشتی ایران رونوشت این نامه را به فدراسیون های کشتی کشورهای چین، هنگ هنگ، هند، عراق، ژاپن، قزاقستان، قرقیزستان، کره جنوبی، مغولستان، کره شمالی، فلیپین، پاکستان، قطر، سنگاپور، سوریه، تایلند، تاجیکستان، ترکمنستان، تایوان، امارات، ازبکستان، ویتنام و نپال نیز ارسال کرده و از این کشورها خواسته ، اين موضوع را با توجه به لزوم حضور قدرتمند در رقابت های جهانی ازبکستان، از طریق شورای کشتی آسیا و فدراسیون جهانی کشتی پیگیری کنند.

رقابت های کشتی قهرمانی جهان در تاشکند ازبکستان و بازیهای آسیایی "اینچه اون" کره جنوبی به ترتیب با فاصله زمانی 10 روزه ، اواخر شهریورماه و اوایل مهرماه سال 93 برگزار خواهد شد.

کد خبر 2175291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha