۲۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۹:۱۱

کارلوس کی‌روش:

10 امتیاز برای رفتن به جام ملتها کافی است/ نیمه اول عالی بودیم

10 امتیاز برای رفتن به جام ملتها کافی است/ نیمه اول عالی بودیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با ابراز رضایت از عملکرد این تیم در بازی با تایلند گفت مردانش با 10 امتیاز راهی لبنان می‌شوند و فکر می‌کند که این میزان امتیاز هم می‌تواند متضمن صعود ایران به مرحله پایانی جام ملتهای آسیا باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال ایران امروز در گروه B رقابتهای مقدماتی جام ملتهای آسیا در ورزشگاه راجامانگالا با سه گل اشکان دژآگه، رضا قوچان نژاد و علیرضا جهانبخش مقابل تایلند به برتری رسید و با 10 امتیاز صدرنشین گروه شد.

"کارلوس کی‎روش" در نشست خبری پایان بازی اظهار داشت: ما سه شنبه به مصاف لبنان خواهیم رفت. تیم ما از چهار بازی گذشته 10 امتیاز کسب کرده و به هدفمان رسیده ایم. فکر می‌کنم همین تعداد امتیاز هم برای رفتن به جام ملتهای آسیا کافی باشد.

سرمربی تیم ملی ایران در ادامه اظهار داشت: ما روز خوبی را مقابل تایلند پشت سر گذاشتیم بویژه در نیمه نخست. تیم ما در نیمه نخست با نتیجه 2 بر صفر پیش افتاد و در 45 دقیقه دوم کنترل بازی را در دست گرفتیم. تیم ما در نیمه دوم بازی را کند کرد و انرژی و سرعت کمتری را صرف کردیم. بازیکنانم می‌دانند که از اینجا تا لبنان راه زیادی در پیش است.

کی‌روش در پایان گفت: ما در حالی به اینجا آمدیم که شرایط تیم خوب بود؛ خیلی حرفه ای. من از وضعیت بازیکنانم رضایت دارم.

 

کد خبر 2175509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha