۲۵ آبان ۱۳۹۲، ۰:۰۰

مسعود شجاعی:

نتیجه خوبی گرفتیم/ صعود به مرحله دوم جام جهانی در حرف آسان است

نتیجه خوبی گرفتیم/ صعود به مرحله دوم جام جهانی در حرف آسان است

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به اینکه برای تیم تایلند خیلی مهم بود ایران را ببرد زیرا در صورت باخت هيچ شانسی برای صعود نداشت، گفت: خوشبختانه در زمین حریف هم نتیجه‌ای خوب و هم سه امتیاز را از آن خودمان کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود شجاعی پس از پیروزی تیم فوتبال ایران برابر تایلند، در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: بازی خوبی بود و از همان ابتدا با هدف به این مسابقه گام نهادیم و بازی را بسیار خوب آغاز کردیم. برای تیم ملی تایلند هم خیلی مهم بود که این مسابقه را ببرد چرا که آنها نه تنها میزبان بودند و احتیاج به این سه امتیاز داشتند، بلکه تنها امیدشان به این بازی بود و در صورت باخت هيچ شانسی برای صعود نداشتند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تایلندی‌ها بازی را هجومی آغاز کردند و ما هم با صبر و حوصله بازی را اداره کردیم و توانستیم هم نتیجه‌ای خوب و هم سه امتیاز این بازی را از آن خودمان کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در خصوص تفاوت این دیدار با مسابقه در تهران با تایلند تصریح کرد: در بازی تهران حریف را دست کم گرفتیم و پس از به ثمر رساندن گل، بازی ریتم خودش را از دست داد. ولی امروز 90 دقیقه ریتم درستی را نگه داشتیم و توانستیم نتیجه خوبی بگیریم.

وی در ادامه در خصوص صعود به مرحله دوم مسابقات جام جهانی افزود: اینکه بگوییم در جام جهانی از مرحله گروهی صعود کنیم، در حرف بسیار آسان است اما در عمل کار بسیار سختی است. با توجه به اینکه مربیان در صدد هستند برنامه خوبی را اجرا کنند و در صورت تلاش بازیکنان تیم ملی امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم؛ اما به کار زیاد و بازی های خوب و اردوهای متعدد احتیاج داریم.

شجاعی در پایان گفت: اینک باید از بازی‌های مقدماتی جام ملت‌ها به دلیل اینکه نتوانستیم بازی تدارکاتی خوب داشته باشیم، به عنوان بازی تدارکاتی به خوبی استفاده کنیم. در هر صورت کار مداوم و بازی‌های خوب می‌تواند در این زمینه کمک شایان توجهی به تیم ملی داشته باشد.

کد خبر 2175541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha