۲۵ آبان ۱۳۹۲، ۰:۳۷

علیرضا جهانبخش:

برد ایران حاصل هوشمندی کادر فنی و تلاش بازیکنان بود/ باید لبنان را ببریم

برد ایران حاصل هوشمندی کادر فنی و تلاش بازیکنان بود/ باید لبنان را ببریم

بازیکن تیم ملی ایران با اشاره به اینکه سعی و تلاش بازیکنان و هوشمندی کادر فنی پیروزی پرگل تیم ملی را در زمین تایلند رقم زد، گفت: کسب برد در بیرون از خانه قطعا در روحیه بازیکنان تاثیر بسیار خوبی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا جهانبخش پس از پیروزی تیم فوتبال ایران برابر تایلند، در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: خدا رو شکر بازی خیلی خوبی بود و تیم ملی بازی را بسیار خوب آغاز کرد و البته قبل از بازی هم برای گرفتن هر سه امتیاز بازی رفته بودیم.

وی افزود: نیمه اول را خوب شروع کردیم و توانستیم دو گل را در این نیمه به ثمر برسانیم. سعی و تلاش بازیکنان تیم ملی و هوشمندی کادر فنی این نتیجه را رقم زد و گرفتن این نتیجه در بیرون از خانه قطعا در روحیه بازیکنان تاثیر بسیار خوبی خواهد داشت.

بازیکن تیم ملی ایران در پایان در خصوص بازی با لبنان گفت: این بازی هم بیرون از خانه است و ما برای اینکه پیروزی‌های‌مان ادامه دار باشد، باید برای برد و گرفتن سه امتیاز به بیروت برویم. امیدوارم در لبنان هم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم تا با دست پر و در نهایت شش امتیاز به تهران بازگردیم.

کد خبر 2175550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha