۲۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۲۴

محمود گودرزی تاکید کرد:

تصمیم نمایندگان مجلس هرچه باشد، می‌پذیرم/ فدراسیون‌ها با خاطر آسوده کار کنند

تصمیم نمایندگان مجلس هرچه باشد، می‌پذیرم/ فدراسیون‌ها با خاطر آسوده کار کنند

وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان، مجلس شورای اسلامی را عصاره خواست ملت توصیف کرد و با اشاره به وظایف قانونی نمایندگان مجلس، احترام و تمکین از تصمیم آنها در روز یکشنبه را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود گودرزی صبح امروز شنبه در جمع روسای فدراسیون‌های ورزشی با مهم خواندن مقوله ورزش در کشور، رونق بخشی و برنامه‌ریزی برای توسعه پایدار ورزش را منوط به تعامل، حرکت جمعی و هم افزایی عنوان کرد و افزود: با این بینش می‌توان بیشترین و بهترین خدمات را به ورزش و مردم ارائه کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه هدف جامعه ورزش سربلندی ایران در میادین مهم ورزشی است تلاش در این خصوص را وظیفه‌ای مهم عنوان کرد و افزود: ما سرباز نظام و آماده خدمت گذاری در هر پست و مقامی هستیم.

وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان در این نشست نگرش مقطعی و برنامه‌ریزی براساس امور روزانه، بدون ترسیم چشم انداز را افت توسعه ورزش دانست و گفت : این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که مدیران، برنامه‌ریزان و سیاستگذاران درحوزه کاری خود احساس امنیت نداشته باشند.

وی با انتقاد از تغییرات شتاب‌زده در حوزه مدیران ورزشی اظهار داشت: بی تردید اگر مدیری احساس امنیت نداشته باشد، نمی‌تواند برای حوزه عملیاتی خود برنامه‌های زمانبندی شده، تدوین کند. اگر در این بخش نیازی به تغییر و تحولی هم احساس می‌شد قطعا کارشناسی شده و از سر علم و تحقیق خواهد بود.

گودرزی تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن رویدادهای مهمی مثل بازی‌های آسیایی اینچئون کره و جام جهانی فوتبال ادامه داد: امیدوارم دوستان من در فدراسیون‌های ورزشی با خاطر آسوده برنامه خود را پیگیری کنند تا انشاء‌الله بتوانیم دراین رویدادهای بزرگ به نتایج خوبی دست پیدا کرده و دل مردم را شاد کنیم.

وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان در این نشست به مشکلات مالی فدراسیون‌های ورزشی اشاره کرد و با مهم خواندن آن، ادامه داد: تاکنون 36 میلیارد به فدراسیون‌های ورزشی تزریق شده و قرار است تا پایان سال 20 میلیارد دیگر به فدراسیون اعتبار تخصیص داده شود.

وی با ناکافی خواندن این اعتبارات، استفاده بهینه از آن را بهره‌وری دانست و گفت: باید تلاش کنیم با این حداقل‌ها به مطلوبت‌ترین نتایج رسید.

گودرزی در این نشست تعامل و همفکری در جهت رشد و تعالی ورزش را بسیار مهم دانست و با تاکید بر تداوم برگزاری جلسات هم اندیشی برای تصمیم‌سازی در برنامه های کلان ورزش اظهار داشت :ما به دنبال تصمیم‌سازی‌های مشارکتی هستیم.

گزینه وزارت ورزش و جوانان مسوولیت ورزارت ورزش وجوانان را به خاطر تعداد مخاطبانش بسیار سنگین توصیف کرد و افزود: همه آحاد جامعه در حوزه در ورزش سهیم و به نوعی صاحب نظر هستند و این در جای خود بسیار مهم است و باید از این اظهار نظرها استفاده کرد.

وی یادآور شد: مجلس یک وظیفه قانونی دارد و احترام و تمکین به تصمیمات نمایندگان مجلس شورای اسلامی وظبفه ماست و باید هر آنچه روز یکشنبه به وقوع پیوست را بپذیریم.

کد خبر 2175804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha