۲۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۲۴

در گفتگو با مهر عنوان شد:

قاضی از استقلال نمی‌رود/ غیبت در تمرین‌ها مانع بدنسازی شد

قاضی از استقلال نمی‌رود/ غیبت در تمرین‌ها مانع بدنسازی شد

سرپرست تیم فوتبال استقلال با اشاره به شایعات اخیر در خصوص جدایی محمد قاضی از این تیم تاکید کرد: من امروز با او صحبت کردم و هیچ خبری از جدایی وی نیست.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره غیبت پر شمار بازیکنان این تیم در تمرین امروز شنبه آبی‌ها عنوان کرد: در تمرین امروز فقط چهار بازیکن حضور داشتند و بقیه بازیکنان به خاطر مصدومیت غایب بودند. برخی از بازیکنان ما در اردوی تیم ملی هستند ولی مصدومیت اجازه نمی‌دهد تا با نفرات بیشتری تمرین کنیم.

وی با بیان اینکه غیبت بازیکنان موجه بوده، ادامه داد: اینطور نیست که بازیکنان بدون اجازه قبلی تمرین نکنند و همانطور که گفتم به خاطر مصدومیت مشکل ما زیاد شده است. البته از عصر امروز تعداد بیشتری از بازیکنان در تمرین حاضر می‌شوند و فقط احمد جمشیدیان و خسرو حیدری نمی‌توانند تمرین کنند.

سرپرست استقلال در خصوص شایعات مبنی بر جدایی محمد قاضی از این تیم عنوان کرد: او امروز هم در کلینیک باشگاه در حال فیزیوتراپی بود. من با قاضی صحبت کردم و هیچ خبری درباره جدایی او از استقلال وجود ندارد. او در تمرینات استقلال حاضر می‌شود و جدایی وی از استقلال صحت ندارد.

ماجدی همچنین درباره مشکلات پیش روی این تیم برای بدنسازی و برگزاری دیدار تدارکاتی گفت: قرار بود در این مقطع از فصل بدنسازی داشته باشیم ولی مصدومیت بازیکنان و غیبت در تمرین‌ها مانع بدنسازی شده و باید با این وضعیت پیش برویم. ما روز سه شنبه یک بازی تدارکاتی برگزار خواهیم کرد ولی هنوز حریف تیم مشخص نشده است.

کد خبر 2175823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha