۲۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۰۹

نادری:

چهارمین جشنواره فروش فرش دستباف در استان مرکزی برگزار می شود

چهارمین جشنواره فروش فرش دستباف در استان مرکزی برگزار می شود

اراک - خبرگزاری مهر: رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از برگزاری چهارمین جشنواره فروش فرش دستباف در استان مرکزی خبر داد.

محمد نادری با اعلام این خبر به مهر گفت: چهارمین جشنواره فروش فرش دستباف استان مرکزی با عنوان "هر فروشگاه یک نمایشگاه" در بهمن ماه سال جاری به مدت یک ماه در فروشگاه های منتخب فرش استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره با هدف ایجاد زمینه لازم برای قرار گرفتن هنر - صنعت فرش اصیل ایرانی در سبد خرید مردم برگزار می شود، اظهار کرد: با برگزاری این جشنواره علاوه بر معرفی فرش دستبافت، مردم را به خرید فرش دستبافت تشویق می شوند.

نادری اعتمادسازی بین فروشندگان و مردم را از اهداف دیگر این جشنواره عنوان و افزود: برای بهره مندی مناسب مشتریان از این جشنواره، فروشگاه های دارای مجوز و همچنین اولویت هایی چون اخلاق مشتری مداری و قیمت مناسب، برای این جشنواره انتخاب شده اند.

وی ادامه داد: مردم استان مرکزی می توانند در روزهای برگزاری جشنواره از این فروشگاه ها فرش دستباف را با تخفیف ویژه دریافت کنند.

نادری گفت: تمام هزینه هایی چون تهیه بیلبورد، فاکتور و شناسنامه فرش این جشنواره برعهده سازمان صنعت، تجارت و معدن استان مرکزی است.

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی، برگزاری این جشنواره در سطح فروشگاه های شهر  را فرصتی برای سهولتِ خرید عنوان کرد.

بافندگان استان مرکزی از ابتدای سال تاکنون ماهیانه یک هزار و 200 متر فرش دستباف تولید کرده اند.

کد خبر 2176023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha