۲۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۴۹

یک جوجه‌تیغی بچه‌ها را با ابزار و رنگ‌ها آشنا می‌کند

یک جوجه‌تیغی بچه‌ها را با ابزار و رنگ‌ها آشنا می‌کند

انیمیشن "زوزو" به کارگردانی مانی وطن‌دوست کودکان را با اجسام، لوازم، اشکال، رنگ‌ها، رفتارها و اصول تربیتی اولیه آشنا می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، انیمیشن "زوزو" به تهیه‌کنندگی مرکز پویانمایی صبا در 52 قسمت چهار دقیقه‌ای با تکنیک کات اوت در حال تولید است. سری اول این مجموعه در 52 قسمت تولید شده و سری دوم با همین تعداد در حال ساخت است.

این پروژه برای سنین 3 تا 7 سال تدارک دیده شده و شامل اپیزودهای چهار دقیقه‌ای است. هدف این انیمیشن آشنایی و شناخت کودکان با اجسام، لوازم، اشکال، رنگ‌ها، رفتارها و اصول تربیتی اولیه است که به صورت قسمت‌های جداگانه تهیه می‌شوند.

در بخش نوشتاری این مجموعه سعی شده تا جایی که ممکن است رفتارها، عادات و بافت عمومی شخصیتی کودکان حفظ شود. در قسمت طراحی و تولید نیز تلاش بر این بوده که مجموعه‌ای دلنشین، فانتزی و کودک‌پسند به لحاظ فرم و رنگ ایجاد شود.

تکنیک این انیمیشن کات اوت است که به لحاظ حجم تولید و فانتزی از قابلیت‌های لازم برخوردار است.

کاراکترهای این انیمیشن تعدادی حیوانات کوچک کمیک هستند. برای سهولت در کار و پرداختن به موضوعات مقطعی، پروژه دارای یک شخصیت اصلی به نام زوزو است. زوزو یک جوجه تیغی کوچک است که تمامی خصوصیات کودکان را دارد. او به همراه پدر، مادر و دوستانش پدیدآورنده داستان‌ها و اتفاقات این مجموعه هستند.

مجری طرح این انیمیشن سید مسعود صفوی، مدیر تولید مهرنوش روحانی، نویسنده سیدآبادی و بهنام ساعد، طراح فضا میثم زیدی و دستیار کارگردان نگار متولی است.

کد خبر 2176330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha