۲۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۱۰

یاف اعلام کرد؛

یوزپلنگ جامائیکا بهترین دونده سال 2013 شد/ بولت: می‌خواهم همیشه بهترین باشم

یوزپلنگ جامائیکا بهترین دونده سال 2013 شد/ بولت: می‌خواهم همیشه بهترین باشم

یوسین بولت و شلی آن فریزر پریس هر دو از جامائیکا به ترتیب عنوان برترین ورزشکار مرد و زن دوومیدانی جهان در سال 2013 را از آن خود کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم انتخاب برترین ورزشکاران دوومیدانی جهان در سال 2013 شنبه شب در موناکو فرانسه برگزار شد که طی آن تیم یوسین بولت برای پنجمین بار بعد از سال 2008 این عنوان را به خود اختصاص داد. وی ماه اوت در مسابقات جهانی مسکو سه قهرمانی در رشته های 100، 200 و 4 در 100 متر کسب کرده بود. بودان بودارنکو قهرمان پرش ارتفاع از اوکراین و محمد فرح انگلیسی قهرمان دوهای نیمه استقامت رقبای بولت در این مراسم بودند.

شلی آن فریزر پریس دونده سرعت زنان اهل جامائیکا که قهرمانی المپیک را در رشته 100 متر در سال‌های 2008 و 2012 در کارنامه دارد برای کسب این عنوان با والری آدامز نیوزیلندی و زوزانا هینووا از جمهوری چک رقابت کرد و در نهایت این عنوان را مال خود کرد.

بولت پس از دریافت جایزه گفت: من همیشه از اینکه از طرف فدراسیون بین‌المللی دوومیدانی، طرفداران و قهرمانان به این عنوان شناخته می‌شوم به خود می‌بالم. هر سال در این محل حاضر شده و تلاشم را دوچندان می‌کنم زیرا عزم و تمرکز من بر روی این موضوع بوده است.

وی اضافه کرد: می‌خواهم در رشته ورزشی خود بهترین باشم، بنابراین تمرکز می‌کنم و بزرگترین کارها را انجام می‌دهم. تمرکز کردن سخت‌ترین کاری است که همیشه می‌توان انجام داد. به عنوان یک ورزشکار دوومیدانی‌کار، شما باید حقیقتا تمرکز کنید. شما باید اهداف بزرگی در نظر داشته باشید و با تمام تلاش به طرف آنها حرکت کنید.

کد خبر 2176398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha