۲۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۴۸

در نشست رویانیان با منتقمی و استیلی؛

کمیته‌های تخصصی برای بازی با میلان مشخص شدند

کمیته‌های تخصصی برای بازی با میلان مشخص شدند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز شنبه در نشستی ویژه با قائم مقام و جمعی از مدیران و معاونان این باشگاه، درباره بازی ستاره‌های فوتبال پرسپولیس و میلان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پس از آنکه در پی رایزنی‌ها و مراودات محمد رویانیان با مدیران باشگاه میلان، فرانکو باره‌سی مدیر تیم پیشکسوتان میلان و دیگر نمایندگان باشگاه ایتالیایی در میلان و تهران بازی ستاره‌های پرسپولیس و میلان قطعی شد، با سفر قائم مقام باشگاه به ایتالیا قرارداد نهایی منعقد شد.

جلسات مختلف برای انجام هماهنگی‌های مربوط به این بازی در حال برگزاری است. در این راستا پس از ملاقات دیروز محمد رویانیان با رئیس فدراسیون فوتبال، علی پروین و حمید استیلی، بعدازظهر دیروز (شنبه) با حضور قائم مقام باشگاه پرسپولیس، مدیر عامل شرکت پیشکسوتان و مدیر آکادمی فوتبال پرسپولیس و مدیر روابط بین‌الملل باشگاه جلسه‌ای به ریاست مدیر عامل برگزار شد.

در این نشست بهروز منتقمی که صبح روز شنبه از ایتالیا به تهران بازگشته بود، مطالب گوناگونی را درباره توافق‌های صورت گرفته و هماهنگی‌های انجام شده با میلانی‌ها ارائه کرد که بر اساس آن درباره مسائل مختلف بحث و بررسی صورت گرفته و تصمیم‌هایی اخذ شد.

بنابر اعلام قائم مقام باشگاه پرسپولیس، در این نشست درباره تشکیل کمیته‌های مختلف برای برگزاری هر چه بهتر این بازی تصمیم‌گیری شد و هماهنگی‌های مختلفی صورت گرفت. البته این نشست‌ها با افراد مختلف و در گروه‌های کاری مختلف ادامه خواهد داشت تا میزیانی شایسته‌ای داشته باشیم.

 

کد خبر 2176496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha