۲۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۱۰

اولاند در جمع صهیونیست ها؛

استقبال ویژه از دوست فرانسوی؛ از فرش قرمز فرودگاه بن گوریون تا مقبره کوه هرتزل

استقبال ویژه از دوست فرانسوی؛ از فرش قرمز فرودگاه بن گوریون تا مقبره کوه هرتزل

یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی به برنامه مفصل مقامات تل آویو برای استقبال از فرانسوا اولاند در سفر سه روزه به فلسطین اشغالی اشاره کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه صهیونیستی معاریو امروز در گزارشی اعلام کرد: در ساعات جاری تدابیر خاصی در اسرائیل(مناطق اشغالی 1948) برای استقبال از "فرانسوا اولاند" رئیس جمهور فرانسه که امروز در سفر سه روزه وارد تل آویو می شود، در حال اجرا است.

بنابراین گزارش، هزاران نیروی امنیتی و کادرهای دولتی در مناطق اشغالی برای استقبال از رئیس جمهور فرانسه آماده می شوند.

معاریو با اشاره به اینکه فرانسوا اولاند در این سفر، همسرش و تعدادی از وزیرانش را به همراه دارد، اعلام کرد: علاوه بر موضوع هسته ای ایران و روند صلح خاورمیانه، قرار است در این سفر چندین توافقنامه اقتصادی میان اسرائیل و فرانسه امضا شود.

بنابراین گزارش، مقامات اسرائیل با هماهنگی انجام شده با سفارت فرانسه در تل آویو، برنامه مفصلی برای استقبال از اولاند در نظر گرفته اند. بر این اساس، استقبال رسمی از رئیس جمهور فرانسه با حضور "بنیامین نتانیاهو" در فرودگاه بن گوریون (جنوب تل آویو) صورت می گیرد. اولاند پس از دیدار با نتانیاهو برای ملاقات با "شیمون پرز" رئیس رژیم صهیونیستی به بیت المقدس اشغالی می رود در آنجا مراسم استقبال دیگری برای وی برگزار خواهد شد.

بازدید از مقبره بزرگان صهیونیست در کوه هرتزل و موسسه یاد واشیم (موزه یادبود کشته های یهودی) نیز در برنامه های وی قرار دارد.

کد خبر 2176547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha