۲۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۲۰

بیجاری خبر داد:

60 درصد اعتبارات تملک خراسان جنوبی تعیین تکلیف شد/ اختصاص 1.5 میلیارد تومان به آبرسانی سیار

60 درصد اعتبارات تملک خراسان جنوبی تعیین تکلیف شد/ اختصاص 1.5 میلیارد تومان به آبرسانی سیار

بیرجند - خبرگزاری مهر: سرپرست معاونت برنامه ریزی استانداری خراسان جنوبی گفت: 60 درصد اعتبارات تملک داریی ابلاغی به استان تعیین تکلیف و بین دستگاه های اجرایی توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی بیجاری صبح یکشنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان با بیان اینکه 191 میلیارد تومان اعتبارات تملک و دارایی به دستگاه های اجرایی استان ابلاغ شده است، اظهارکرد: تا کنون 60 درصد این اعتبار تعیین تکلیف شده است.

 وی عنوان کرد: از مجموع اعتبارات تملک دارایی ابلاغی 113 میلیارد تومان بحث های کارشناسی با دستگاه انجام شده است.

 وی با بیان اینکه از رقم 113 میلیارد تومان 96 میلیارد تومان مبادله موافقتنامه انجام شده است، تصریح کرد: 17 میلیارد تومان دیگر نیز در مرحله امضای تفاهم نامه با دستگاه های اجرایی هستیم.

به گفته وی از سرجمع 191 میلیارد تومان اعتبار ابلاغی تملک و دارایی های استان 77 میلیارد تومان هنوز در دست بررسی برای تخصیص به دستگاه های اجرایی استان است.

 وی رقم ابلاغی اعتبارات هزینه ای استان را در سال جاری 98 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: در مرحله اول 90 میلیارد تومان از این اعتبار بین دستگاه های اجرایی استان توزیع شده است.

 دبیر شورای برنامه ریزی خراسان جنوبی بیان داشت: با بازنگری که در اعتبارات هزینه ای شد 2.5 میلیارد تومان معوقات بازنشستگان استان در سال 91 پرداخت شد.

 اختصاص 1.5 میلیارد تومان به آبرسانی سیار 370 روستای استان

بیجاری همچنین از ابلاغ چهار میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبارات مدیریت بحران از محل ماده 10 و 12 به استان در سال جاری خبر داد و افزود: از این مبلغ 998 میلیون تومان برای اعتبارات هزینه ای شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اختصاص یافته است.

سرپرست معاونت برنامه ریزی استاندار خراسان جنوبی همچنین به اختصاص سه میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبارات ماده 10 و 12 به تملک  و دارایی های آب و فاضلاب روستایی استان اشاره کرد و بیان داشت: از مجموع این رقم 1.5 میلیارد تومان به آبرسانی سیار 370 روستای استان اختصاص یافته است.

بیجاری با اشاره به اختصاص یک میلیارد و 82 میلیون ریال به توسعه شبکه های آبرسانی روستایی استان نیز گفت:یک میلیارد و 370 میلیون تومان هم به تکمیل مجتمع های آبرسانی نیمه تمام روستایی اختصاص خواهد یافت.

 

کد خبر 2176552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha