۲۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۱۵

رحیم میرآخوری خبر داد:

دوستی‌مهر و کیا به ایتالیا می‌روند/ 5 بازیکن تیم جوانان امروز خط می‌خورند

دوستی‌مهر و کیا به ایتالیا می‌روند/ 5 بازیکن تیم جوانان امروز خط می‌خورند

تیم فوتبال جوانان ایران فردا درحالی با 18 بازیکن راهی ایتالیا می‌شود که علی دوستی‌مهر و مهدی مهدوی‌کیا هم در این اردوی آماده‌سازی شاگردان میرآخوری را همراهی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رحیم میرآخوری در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال جوانان ایران ضمن بیان مطلب فوق گفت: در حال حاضر 23 بازیکن در اردوی تیم فوتبال جوانان حضور دارند که طی امروز 5 بازیکن خط می‌خورند تا تیم با 18 بازیکن فردا به ایتالیا برود.

وی ادامه داد: در این مدت تمرینات خوبی را در کمپ تیم‌های ملی پشت سرگذاشته‌ایم و البته یک دیدار تدارکاتی هم با تیم دارایی هفته گذشته انجام دادیم که با نتیجه 6 بر صفر به سود جوانان به پایان رسید. بازیکنان آماده هستند و وضعیت بسیار خوبی داریم و امیدواریم که بتوانیم دراردوی شش روزه در ایتالیا بهره لازم را از بازی تدارکاتی با تیم فوتبال جوانان ایتالیا ببریم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران یادآور شد: علی دوستی‌مهر و مهدی مهدوی‌کیا هم به همراه ما به ایتالیا می آیند.

وی درباره احتمال برگزاری بازی دوستانه دوم هم اظهار کرد: مذاکراتی انجام شده تا دو بازی تدارکاتی در این اردو داشته باشیم و امیدواریم بازی دوستانه دوم با هر تیمی که جور شد، انجام شود و تیم جوانان دو بازی تدارکاتی انجام داده تا بهره‌برداری از این اردوی تدارکاتی بیشتر هم بشود. البته فدراسیون هم در تلاش است تا بازی دوم هم برگزار شود.

میرآخوری در پایان گفت: سرپرست تیم جوانان و کادر فنی و پزشکی و رسانه‌ای تیم در این مدت زحمات بسیاری کشیده‌اند که جا دارد از آنان تشکر کنم. امیدوارم که تیم جوانان با همدلی بازیکنان و کادر و همچنین حمایت‌های فدراسیون و کمیته جوانان در رقابت‌های آسیایی میانمار بتواند بدرخشد و سهمیه جام جهانی 2015 نیوزیلند را کسب کند.

کد خبر 2176564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha