۲۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۴۵

بادرستانی:

دانش آموزان از رفتار حضرت زینب(س) الگو بگیرند

 دانش آموزان  از رفتار حضرت زینب(س) الگو بگیرند

اراک - خبرگزاری مهر: رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو اراک ضمن تاکید بر الگو گیری دانش اموزان به ویژه دختران جوان از حضرت زینب(س) گفت: بعد از واقعه کربلا و شهادت امام حسین(ع) حضرت زینب ضمن حفظ حجاب به دفاع از ارزشهای اسلام پرداختند و پیام رسان کربلا شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل بادرستانی ظهر روز دوشنبه در یادوراه میثاق با شهدا که در کانون فرهنگ امام علی (ع) شهر اراک ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری و شهادت سید و سالار شهیدان گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت قیام امام حسین(ع) و تاسی ملت ایران به این قیام بزرگ به پیروزی رسید.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس افزود: این بزرگ مردان در هدف خود ثابت قدم بودن و با حرکت در مسیر صحیح و تبعیت از رهبر و ولی امر خود ایران اسلامی را به پیروزی رساندند.

بادرستانی ادامه داد: شهدای انقلاب هماندن شهدای دشت کربلا برای حفظ ارزش ها از جان و مال خود گذشتند و با نثار خون خود آرمان های خود و امام خود را ماندگار کردند.

وی در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: شهدای انقلاب اسلامی دانش آموختگان مکتب عاشوار بودند که با حرکت در این را و نثار جان خود شاگرد اول این مکتب شدند.

در ادامه این یادواره گرو همخوانی قرآن و مدیحه سرایی قمر بنی هاشم (یادگاران دوران دفاع مقدس) نیز به اجرای برنامه و بیان خاطری از جهبه و جنگ پرداختند و پخش کلیپ و خاطره گویی نیز از دیگر بخش های این برنامه بود.

یادواره میثاق با شهدای فرهنگی با حضور 700 نفر از دانش آموزان با هدف توجه به فلسفه ایثارو شهادت و تبیین جایگاه شهدای فرهنگی برگزار شد.

 

 

 

 

کد خبر 2176739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha