۲۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۷:۴۷

اخطار فرماندار دشتی به مدیران/

مدیران در انجام ماموریت کوتاهی نکنند/ مدیران کم‌کار اخراج و به دادگاه اداری ارجاع می‌شود

مدیران در انجام ماموریت کوتاهی نکنند/ مدیران کم‌کار اخراج و به دادگاه اداری ارجاع می‌شود

دشتی - خبرگزاری مهر: فرماندار دشتی گفت: اگر مدیران در انجام ماموریت کوتاهی کنند از سمت خود عزل و پرونده آنان به دادگاه اداری ارجاع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی هاشمی ظهر یکشنبه در جلسه حفاظت از اراضی ملی و رودخانه‌ای شهرستان دشتی اظهار داشت: با توجه به شروع  فصل بارندگی شهرداران نسبت به پاکسازی وحریم دره های فصلی اقدام کنند.

فرماندار دشتی افزود: در حال حاضر آبراه‌های فصلی شاهی، الوند، گزریگدان، شورگنخک جنوبی، قطنی بنیاد، پشت تنگ در بخش شنبه و طسوج و کاکی وجود دارد که به حریم اکثر آنها توسط برخی افراد تعرض شده است.

لزوم بازگشایی مسیر اصلی آبراهه دره فصلی گز

وی بازگشایی مسیر اصلی آبراهه دره فصلی گز را مورد تاکید قرار داد و خواستار بازگشایی این آبراهه‌ها توسط دستگاه‌های ذیربط شد و گفت: دستگاههای اجرایی با توجه به رسالتشان باید اقدام کنند.

هاشمی خطاب به اداره منابع آب بیان کرد: کشاورزانی که آبراهه اصلی را مسدود کردند از تمدید پروانه آنها خودداری و شهرداری کاکی نیز بستر دره شاهی را پاکسازی کند.

وی مهمترین مشکلات تخلیه نخاله های ساختمانی در مسیرآبراهه ها بخصوص آبراهه فصلی تاج آباد توسط کامیون‌های شخصی و افراد سودجو برای استحصال زمین و ساخت و ساز در حریم آبراهه و تخریب دیوار حفاظتی عنوان کرد.

اجازه ندهید افراد سودجو به اراضی تعرض و آبراهه‌های فصلی را مسدود کنند

فرماندار شهرستان دشتی در ادامه بیان کرد: اگر مدیران در انجام ماموریت کوتاهی کنند از سمت خود عزل و پرونده آنان به دادگاه اداری ارجاع خواهد شد.

وی خطاب به مدیران گفت: هر مدیر دارای رسالتی است که باید نسبت به انجام آن اهتمام و چنانچه مدیری در انجام آن تعلل ورزد برخورد قاطع با وحی خواهد شد.

هاشمی به مدیران منایع طبیعی ،جهاد کشاورزی،منابع آب و اداره راه و شهرسازی گفت: اجازه ندهید افرادی سودجو نسبت به اراضی تعرض و آبراهه‌های فصلی را مسدود کنند.

کد خبر 2176880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha