۲۷ آبان ۱۳۹۲، ۹:۵۷

گزارش خبری/

تداوم ناکامی نمایندگان خوزستان در لیگ دسته اول/ نفت آبادان در خانه مساوی کرد

تداوم ناکامی نمایندگان خوزستان در لیگ دسته اول/ نفت آبادان در خانه مساوی کرد

اهواز - خبرگزاری مهر: نمایندگان استان خوزستان در مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه های کشور به دو تساوی و یک شکست دست یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته دهم این مسابقات، شامگاه یکشنبه تيمهاي نفت مسجدسليمان و پارسه تهران از گروه(ب)اين رقابتها در ورزشگاه شهيد بهنام محمدي مسجدسليمان مقابل يکديگر صف آرايي کردند که در پايان دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. 

دراین بازی میلاد صادقی در دقیقه 46 برای تیم نفت مسجدسلیمان گلزنی کرد و مهرداد عبدي در دقیقه 36 گل تیم پارسه تهران را به ثمر رساند. تیم نفت مسجدسليمان با کسب این نتیجه با 13 امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی گروه(ب) مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه هاي کشور قرار گرفت.

میلاد شیخی سلیمانی بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان در دقیقه 88 با دریافت کارت قرمز ازبازی اخراج شد. مجید پورعلی به همراه فرزاد بهرامی وکوروش کریمی اين بازي را قضاوت کرد.

در بیرون از خانه بهتر بازی می کنیم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پایان این بازی گفت:در بازیهای خانگی به علت مشکلات حاشیه ای به نتیجه مطلوب دست پیدا نمی کنیم.

داریوش یزدی با اشاره به اینکه تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در بازیهای خارج از خانه بهتر نتیجه می گیرد به خبرنگار مهر گفت: نبود فشار دربازیهای بیرون خانه باعث می شود بازیکنان با آرامش در زمین حاضر شوند وبا اجرای برنامه های تاکتیکی کادرفنی پیروز از میادین خارج شوند.

وی گفت: برخی در شهرستان مسجدسلیمان نمی خواهند نفت با داریوش یزدی نتیجه بگیرد و به همین علت برای این مشکلات حاشیه ای ایجاد می کنند.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: تاکنون در مجموع نتایج خوبی کسب  کردیم و به آینده تیم بسیار امیدوار هستم.

رضایت پارسه از تساوی

سرمربی تیم فوتبال پارسه تهران نیز پس از تساوی مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: تساوی نتیجه عادلانه ای بود و ما به هدفمان که کسب حداقل یک امتیاز بود، دست پیدا کردیم.

علیرضا امامی فر در گفتگو با خبرنگار مهر با تمجید از عملکرد تیم نفت مسجدسلیمان گفت: این تیم از بازیکنان جوانی تشکیل شده است و تماشاگردان این تیم باید به بازیکنان نفت فرصت بیشتری بدهند.

وی گفت: نفت همیشه مدعی صعود به لیگ برتر بوده است و امسال نیز به طور قطع به دنبال صعود به مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور خواهد بود.

تيم نفت مسجدسليمان در هفته یازدهم مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه هاي کشور اول آذر به مصاف تیم ابومسلم مشهد می رود.

ادامه ناکامی های نفت آبادان

بازی تیمهای نفت آبادان و شهرداری یاسوج نیز با تساوی یک بر یک در آبادان به پایان رسید. در این اکبر صفری و حسین بغلانی به ترتیب در دقایق 31 و 45 گلهای شهرداری و نفت را به ثمر رساندند.

طلایی پوشان با کسب این نتیجه با 10 امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی گروه نخست این رقابتها قرار گرفتند. نفت آبادان در هفته یازدهم این رقابتها، دوم آذر به مصاف تیم پدیده مشهد می رود.

ضعف نفت آبادان در گلزنی

بهنام سراج مربی تیم فوتبال نفت آبادان و دستیار ابراهیم قاسمپور در این تیم در خصوص این بازی اظهار کرد: باز هم توپهای ما وارد دروازه نشد و مشکل گلزنی هنوز باقی است زیرا بیشترین موقعیت را برای گلزنی در اختیار داشتیم.

وی ادامه داد: صنعت نفت تیمی است که همه تیمها، حساب شده در برابر آن قرار می گیرند و برای دیدار با نفت آبادان برنامه‌ریزی خاصی دارند.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان تصریح کرد: هنوز کار تمام نشده و سایر نتایج نیز به سود ما رقم خورده است، امیدوارم که بتوانیم این نتایج را جبران کرده و امتیازات لازم را کسب کنیم.

سراج افزود: در آغاز بازی‌ها متوجه شدیم که ضعف گلزنی داریم، گر چه تلاش مهاجمان زیاد است اما کافی نیست و در خط حمله دچار ضعف هستیم.

شکست سنگین استقلال اهواز

در دیگر بازی این هفته نیز تیم استقلال اهواز دیگر نماینده استان خوزستان در لیگ دسته اول باشگاه های کشور نیز با حساب سه بر یک مغلوب میزبان خود سیاه جامگان مشهد شد. آبی پوشان اهوازی با کسب این نتیجه با 13 امتیاز درمکان چهارم جدول رده بندی گروه نخست این پیکارها باقی ماند. شاگردان داوود مهابادی درهفته یازدهم با قرعه استراحت روبرو است.

کد خبر 2177131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha